[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions_content.php on line 836: Undefined index: KIB
Kursy, których już nie ma. - Organizacja, połączenia

Kursy, których już nie ma.

Dyskusje o organizacji komunikacji międzymiastowej w Polsce

Moderatorzy: Leszek Matula, TFZ

skiba173
Ekspert BusForum
Ekspert BusForum
 
Posty: 716
Dołączył: piątek, 5 lutego 2010, 22:12
Lokalizacja: Trzebuska-Kąty/Rzeszów
Avatar użytkownika

Re: Kursy, których już nie ma.

Postprzez skiba173 » czwartek, 20 grudnia 2012, 22:36

[quote="Jarkie"]

Ma ktoś może informacje (godziny, trasa) na temat kursu Biała Podlaska-Rzeszów? Obsługiwany był przez PKS Biała Podlaska.


Pytasz o kurs który w 2010 bodjaże był wykonywany?
PKS Rzeszów na facebooku: [url]http://www.facebook.com/pkswrzeszowie[/url] Zapraszamy.
pajaskolski
Ekspert BusForum
Ekspert BusForum
 
Posty: 1605
Dołączył: piątek, 13 lipca 2007, 20:56
Lokalizacja: Katowice

Re: Kursy, których już nie ma.

Postprzez pajaskolski » czwartek, 20 grudnia 2012, 23:50

Ten rozkład 86/87 to chyba szczyt rozwoju połaczeń dalekobieżnych. Tu jest tyle ciekawostek, że trzebaby przepisać całą książkę. O kursie pośpiesznym Warszawa-Przewięź pisałem w temacie "kursy dalekobiezne w okresie socjalizmu".

To tak:

Dębica-Warszawa, PKS Dębica, 319 km, kurs 449, powrót 454, posp, codzienny, 365 dni w roku, bez wyjątków.

09.00 Debica 21.15
09.29 Brzeźnica 21.01
09.49 Turzyma 20.48
10.00-10.05 Mielec 20.23-20.30
10.35 Baranów 19.53
10.45 Nagnajów 19.43
10.53-11.05 Tarnobrzeg 19.31-19.35
11.19 Sandomierz d.k. 19.17
11.26-11.30 Sandomierz d.a 19.07-19.10
11.41 Dwikozy 18.56
11.54 Zawichost 18.44
12.20 Ozarów 18.17
12.40 Tarłów 17.57
12.44 Czekarzewice 17.53
12.52 Pawłowice 17.45
13.02 Solec Podemłynie 17.35
13.12-13.45 Lipsko 16.51-16.55
13.59 Ciepielów 16.37
14.17 Zwoleń 16.19
14.29 Policzna (nie zatrzymuje się)
14.35 Garbatka 16.01
14.51-14.55 Kozienice 15.42-15.45
15.05 Swierze G. 15.32
15.13 Ryczywół 15.24
15.23 Magnuszew 15.14
15.38 Mniszew I 14.59
16.02 Góra Kalwaria 14.35
16.26 Piaseczno Lamina 14.12
16.33 Warszawa Ursynów 14.04
16.47 Warszawa Grójecka 13.50 (powrót odj. ul. Wery Kostrzewy)
16.52 Warszawa d.a. Zach. 13.45
Ampluk
Ekspert BusForum
Ekspert BusForum
 
Posty: 721
Dołączył: niedziela, 30 lipca 2006, 20:57
Lokalizacja: rzeszów

Re: Kursy, których już nie ma.

Postprzez Ampluk » piątek, 21 grudnia 2012, 12:13

Szczegóły kursu Rzeszów-Biała Podlaska, przyjazd miał ok. 13, jeździł solbus


Re: Nowe połączenia miedzymiastowe i dalekobieżne
przez Ampluk sobota, 12 grudnia 2009, 15:33

A to jego trasa:

PKS w Rzeszowie S.A.
Aleja Wyzwolenia 6
35-959 Rzeszów tel. + 48 (017) 8632192
fax. + 48 (017) 8636224
Informacja: + 48 (017) 19433



Relacja: RZESZÓW, D.A.-BIAŁA PODLASKA,
Obsługuje: PKS Białej Podlaskiej
Informacja tel. dotycząca połączenia: + 48 (083)
Internet: http://www.pksbialapodlaska.pl

Czas podróży: 6:10 h
Odległość: 293 km
Data połączenia: 2009-12-22
Nr Przystanek Przyjazd Odjazd Kilometry
1. RZESZÓW (Dworzec autobusowy). 00:00 05:00 0
2. SOKOŁÓW MŁP. 05:28 05:28 24
3. NISKO (Dworzec kolejowy). 06:05 06:05 58
4. JANÓW LUBELSKI (Dworzec autobusowy). 06:40 06:40 90
5. KRAŚNIK, (Dworzec autobusowy). 07:10 07:10 120
6. NIEDRZWICA K. ZAJ. 07:35 08:20 143
7. LUBLIN (Dworzec autobusowy). GŁÓWNY 08:50 08:55 169
8. RADZYŃ PODLASKI 10:10 10:11 240
9. MIĘDZYRZEC PODLASKI, (Dworzec autobusowy). 10:40 10:41 267
10. BIAŁA PODL. WARSZAWSKA 11:07 11:07 291
11. BIAŁA PODLASKA, (Dworzec autobusowy). 11:10 00:00 293
P - kurs pośpieszny
D - nie kursuje 24-26,31.XII,01.I,Wielką Sobotę i dwa dni Wielk.
* - nie kursuje 27 grudnia 2 stycznia i we wtorek po Wielkanocy
(ź) - nie kursuje 3-go stycznia


Okres obowiązywania rozkładu jazdy: od 01.12.2009 do 26.06.2010
PKS zastrzega sobie prawo dokonywania zmian w rozkładzie jazdy w okresie jego ważności
Jarkie
Ekspert BusForum
Ekspert BusForum
 
Posty: 2036
Dołączył: sobota, 27 grudnia 2008, 19:17
Lokalizacja: Suwałki
Avatar użytkownika

Re: Kursy, których już nie ma.

Postprzez Jarkie » niedziela, 23 grudnia 2012, 02:27

[quote="skiba173"][quote="Jarkie"]
Ma ktoś może informacje (godziny, trasa) na temat kursu Biała Podlaska-Rzeszów? Obsługiwany był przez PKS Biała Podlaska.


Pytasz o kurs który w 2010 bodjaże był wykonywany?

Najpewniej będzie to ten kurs, wiem tylko że jeździł on kilka lat temu.

[quote="Ampluk"]Szczegóły kursu Rzeszów-Biała Podlaska, przyjazd miał ok. 13, jeździł solbus
Re: Nowe połączenia miedzymiastowe i dalekobieżne
przez Ampluk sobota, 12 grudnia 2009, 15:33

Dzięki.
Jarkie
Ekspert BusForum
Ekspert BusForum
 
Posty: 2036
Dołączył: sobota, 27 grudnia 2008, 19:17
Lokalizacja: Suwałki
Avatar użytkownika

Re: Kursy, których już nie ma.

Postprzez Jarkie » wtorek, 5 marca 2013, 00:27

Jakiś czas temu wpadł mi w ręce rozkład jazdy dawnego okręgu białostockiego (ówczesne woj.białostockie, łomżyńskie i ostrołęckie) z 1990/1991. Niestety niekompletny, ale trochę kursów wynotowałem:

wakacyjny Grudziądz - Białystok przez x, Mławę, Przasnysz, Łomżę / PKS Grudziądz / godzina odjazdu z Grudziądza nieznana, w Mławie był o 7:55, przyjazd do Białegostoku 12:31, a powrót o 12:40.

Ostróda - Ostrołęka przez Szczytno, Chorzele, Krasnosielc / PKS Ostróda / 7:00 (powrotny o 13:45)

wakacyjny Augustów - Warszawa przez Łomżę / PKS Suwałki / 15:35 (powrotny o 8:00)
Suwałki - Łomża przez Augustów / PKS Suwałki / 14:30 (powrotny o 18:45); kursował w wakacyjne piątki i niedziele.

Łomża - Warszawa / PKS Łomża / 11:30 oraz świąteczny o 17:00 (godzina powrotu nieznana)
wakacyjny Łomża - Giżycko przez Pisz / PKS Łomża / 6:45 (powrotny o 13:45)
Łomża - Białystok przez Zambrów / PKS Łomża / 10:45 (powrotny o 9:40)
Łomża - Białystok przez Jedwabne, Wiznę / PKS Łomża / 6:20 (powrotny o 14:20)
Łomża - Białosuknia przez Wiznę, Trzcianne, Goniądz / PKS Łomża / 8:10, 15:45 (powrotne 5:10, 14:45); w rozkładzie z 2002 był tylko kurs z Łomży o 6:25 i powrotny o 14:05.

wakacyjny Pisz - Warszawa przez Łomżę / PKS Szczytno, PT Pisz / 9:00 (godzina powrotu nieznana)
Szczytno - Łomża przez Myszyniec, Kolno / PKS Szczytno / 6:00 (powrotny o 11:30)

Giżycko - Łomża przez Pisz / PKS Mrągowo / 15:40 (powrotny o 20:15); w niedziele i święta jako bis kursu do Warszawy
wakacyjny Mrągowo - Warszawa przez Pisz, Łomżę / PKS Mrągowo / 11:00 (powrotny o 18:15)
Mrągowo - Ostrołęka przez Spychowo, Myszyniec / PKS Mrągowo / 10:00 (powrotny o 15:00)

Ostrołęka - Mrągowo przez Myszyniec, Spychowo / PKS Ostrołęka / 7:00 (powrotny o 14:00)
Ostrów Mazowiecka - Warszawa przez Brok, Wyszków / PKS Ostrołęka / 12:20
Lubiel Nowy - Warszawa przez Wyszków / PKS Ostrołęka / 16:00 (powrotny o 19:15); w niedziele i święta
Ostrów Mazowiecka - Ciechanowiec przez Nur / PKS Ostrołęka / 13:50 (powrotny o 4:40); w dni robocze, aktualnie trasa OM - Nur - OM.
Ostrołęka - Przasnysz przez Krasnosielc / PKS Ostrołęka / 6:45 (powrotny o 8:30)
Wyszków - Ostrołęka przez Obryte, Pułtusk / PKS Ostrołęka / 5:50 (powrotny o 12:20); w dni robocze
Wyszków - Tłuszcz / PKS Ostrołęka / 4:50, 7:40, 14:20 (powrotne o 8:40, 15:15, 16:55); w dni robocze
Tłuszcz - Ostrołęka przez Wyszków, Długosiodło, Goworowo / PKS Ostrołęka / 5:40 (powrotny o 13:20); w dni robocze
Wyszków - Ostrołęka przez Długosiodło, Goworowo / PKS Ostrołęka / 11:20; w dni robocze
Ostrołęka - Wyszków przez Goworowo, Długosiodło / PKS Ostrołęka / 15:40
Ostrów Mazowiecka - Małkinia przez Brok, Prostyń / PKS Ostrołęka / 7:55F, 13:35U (powrotne 8:25U, 14:10F)

Węgrów - Ciechanów przez Łochów, Wyszków, Pułtusk / PKS Sokołów Podl. / 7:00 (powrotny o 12:30)
Węgrów - Wyszków przez Łochów / PKS Sokołów Podl. / 3:50, 15:30 (powrotne o 5:35 i 17:15); w dni robocze
Warszawa - Hajnówka przez Sokołów Podl., Siemiatycze, Kleszczele / PKS Sokołów Podl. / 7:15 (powrotny o 14:00); w rozkładzie z 2002 skrócony do Siemiatycz.
Warszawa - Małkinia przez Węgrów, Treblinkę / PKS Sokołów Podl. / 15:15; nie kursował w soboty
Małkinia - Warszawa przez Treblinkę, Węgrów / PKS Sokołów Podl. / 5:35 i świąteczny o 15:50

Warszawa - Pisz przez Łomżę / PKS Warszawa / 9:15 (powrotny o 16:10)
Warszawa - Rząśnik przez Wyszków / PKS Warszawa / 15:20, 19:45 (powrotne o 5:10 i 17:35)

Przasnysz - Płock przez Ciechanów / PKS Przasnysz / 14:30 (powrotny o 18:30); w niedziele i święta
Przasnysz - Płońsk przez Ciechanów / PKS Przasnysz / 9:00 (powrotny o 11:30); w soboty i niedziele
Przasnysz - Ostrołęka przez Drążdżewo, Baranowo / PKS Przasnysz / 17:45 (powrotny o 20:00)
Ostrołęka - Przasnysz przez Krasnosielc, Drążdżewo / PKS Przasnysz / 8:30; w dni robocze
Maków Mazowiecki - Ostrołęka przez Sypniewo / PKS Przasnysz / 20:30 (powrotny o 22:55)
Przasnysz - Ostrów Mazowiecka przez Maków Mazowiecki, Różan / PKS Przasnysz / 8:00 (powrotny o 11:30); kursował codziennie, od około (?) 1995 roku w soboty i niedziele.
Maków Mazowiecki - Ostrów Mazowiecka przez Różan / PKS Przasnysz / 12:30 (powrotny o 14:30)

Lubiel Nowy - Warszawa przez Wyszków / PKS Ciechanów / 8:35 (powrotny o 12:50)

Warszawa - Hajnówka przez Sokołów Podl., Siemiatycze, Kleszczele / PKS Siemiatycze. / 16:00 (powrotny o 6:50); w rozkładzie z 2002 skrócony do Siemiatycz.
Białystok - Siemiatycze przez Bielsk Podlaski / PKS Siemiatycze / 9:30
Siemiatycze - Białystok przez Ciechanowiec, Wysokie Mazowieckie / PKS Siemiatycze / 5:40 (powrotny o 15:20); kursował codziennie, od około (?) 1995 roku w dni robocze.

Michałowo - Kleszczele przez Narewkę, Hajnówkę / PKS Białystok / 4:30 (powrotny o 15:50)

Biała Podlaska - Bielsk Podlaski przez Siemiatycze / PKS Biała Podlaska / 7:00 (powrotny o 12:00); w późniejszym okresie przedłużony do Białegostoku.

Bielsk Podlaski - Ciechanowiec / PKS Bielsk Podlaski / 16:40 (powrotny o 18:20); w rozkładzie z 2002 skrócony do Brańska z noclegiem.

Mława - Myszyniec przez Grudusk, Krzynowłogę, Chorzele / PKS Mława / 11:30U, 14:15F (powrotne 6:15F, 14:15U)
Mława - Myszyniec przez Przasnysz, Brodowe Łąki / PKS Mława / 16:30 (powrotny 6:40); w dni robocze. Obecną pochodną kursu jest Przasnysz - Brodowe Łąki o 17:15 i powrotny o 7:10 (w wykonaniu PKS Przasnysz) oraz Przasnysz - Mława o 8:30 (PKS Mława)

Łomża - Ciechanowiec przez Zambrów / PKS Zambrów / 9:20
Ciechanowiec - Ostrów Mazowiecka przez Nur / PKS Zambrów / 8:45 (powrotny o 11:20)
Ciechanowiec - Małkinia przez Nur / PKS Zambrów / 9:30N, 16:40N5+, 17:30N (powrotne o 11:05N, 17:50N+, 19:10N, 20:50N5+)
Zambrów - Małkinia przez Andrzejewo, Zaręby Kośc. / PKS Zambrów / 7:00, 15:30 (powrotne o 9:45 i 17:30).
Kursy do Małkinii stanowiły zapewne dowóz na tamtejszy dworzec kolejowy.
pietia
Fachowiec BusForum
Fachowiec BusForum
 
Posty: 326
Dołączył: piątek, 22 sierpnia 2014, 18:11

Re: Kursy, których już nie ma.

Postprzez pietia » niedziela, 24 sierpnia 2014, 14:59

W latach 90. na jakichś ulotkach reklamowych ówczesnego PKS Warszawa (ob. Polonus) widziałem zapowiedź połączenia Warszawa-Słubice. Pomyślane było pewni jako tańsza opcja dostania się do Berlina i dalej w głąb Niemiec (z wykorzystaniem pieszego przejścia Słubice-Frankfurt). Nie pamiętam jednak, czy linia ta kiedykolwiek ruszyła.
Na pewno natomiast, krótko bo krótko, ale była, linia Warszawa-Poznań-Warszawa. W 2001 r. startowała z Warszawy rano, z Poznania po południu po ok. 2-godzinnym postoju w tym mieście. Przystanki po drodze były w Łowiczu, Kutnie i Kole, z niejasnych powodów pomijano natomast największy ośrodek na tej trasie, czyli Konin. Żywot tego połączenia był jednak krótki, zapewne z powodu niskiej frekwencji, choć była to wówczas jedyna stosunkowo tania opcja dostania się Warszawy do Poznania w dzień, gdyż dzienna oferta PKP na tej trasie sprowadzała się wyłącznie do drogich pociągów tzw. kwalifikowanych.
Całkiem natomiast niedawno, bo 2 czy 3 lata temu, istniało połączenie sezonowe Zakopane-Warszawa-Władysławowo, obsługiwane przez POLONUSA, mające chyba wspólny obieg z dziennym kursem Warszawa-Zakopane. Zmiana kierowców następowała w Warszawie. Chyba również w tym kursie frekwencja nie była oszałamiająca, bo nagle w środku seoznu linię zawieszono, a w kolejnym roku już nie przywrócono.
kzez1986
 
Posty: 6
Dołączył: niedziela, 23 listopada 2008, 13:11

Re: Kursy, których już nie ma.

Postprzez kzez1986 » sobota, 13 grudnia 2014, 10:36

A pamiętacie nietypowe kursy do KRasnegostawu? Jeszcze niedawno PKS Wschód obsługiwał Lublin - Krasnystaw przez Piaski, Rybczewice, Gorzków, nawet 2 dziennie, w dni robocze. Był o 15:40 chyba i 19:20 lub coś koło tego. Jechał nawet krócej niż w rozkładzie. W rozkładzie był ok. 1:50, a jechałem nim kiedyś - fajna wycieczka krajoznawcza :) i jechał troszkę dłużej niż standardowa trasa, chyba nie dłużej niż 1:30, może nawet 1:20. Ten kurs był zawieszany i odwieszany, ale jeszcze kilka lat temu pojawiał się. Był kiedyś też Lublin - Krasnystaw przez Żółkiewkę, Turobin, Wysokie. Nawet go widziałem na e-podróżniku jeszcze kilka lat temu, ale tylko z KRasnegostawu do Lublina ok. 6:00 rano więc może nawet był w jedną stronę. Ciekawi mnie czy pamiętacie jeszcze jakieś nietypowe trasy Lublin Krasnystaw?

Swoją drogą ciekawe czy są jakiekolwiek kursy z Lublina do Gardzienic, Rybczewic w te miejsca? Kiedyś jeździło tą drogą sporo autobusów Lublin Żółkiewka obsługiwanych przez PKS Wschód, ale po wprowadzeniu Lubelskich Linii Autobusowych nie ma już tych kursów. Nie wiem, czy ktoś je przejął. Na e-podroznik.pl nie ma zupełnie przystanku Żółkiewka-Osada, a jeździ tam trochę busów przecież.

Czytałem też o obawach ludzi, że busy nie będą jeździć na trasie Żółkiewka - Bzowiec. Ciekawe czy te kursy są, czy zlikwidowane.

Swoją drogą likwidacja tylu kursów do dla części ludzi, któzy nie jeżdżą samochodami, szczególnie starszych to kłopot. Do większych miast to jeszcze dojedzie sięz przesiadką, a do niektórych wsi to problem.
skiba173
Ekspert BusForum
Ekspert BusForum
 
Posty: 716
Dołączył: piątek, 5 lutego 2010, 22:12
Lokalizacja: Trzebuska-Kąty/Rzeszów
Avatar użytkownika

Re: Kursy, których już nie ma.

Postprzez skiba173 » sobota, 13 grudnia 2014, 14:19

Obecne PKS`y to w sumie też prywaciarze, i z ich punktu widzenia nie ma ludzi nie ma kursów. Proste. Minęły lata dużej ilości kursów na krótkich odcinkach. :)
PKS Rzeszów na facebooku: [url]http://www.facebook.com/pkswrzeszowie[/url] Zapraszamy.
kzez1986
 
Posty: 6
Dołączył: niedziela, 23 listopada 2008, 13:11

Re: Kursy, których już nie ma.

Postprzez kzez1986 » sobota, 13 grudnia 2014, 15:36

Oczywiście, że prywaciarze nie będą dopłacać. Jasne. Ale też dramatycznie spadł popyt przez powszechność samochodów. Myślę, że gdybyśmy mieli tyle samochodów co w czasach socjalizmu to i te wszystkie kursy co były wtedy byłyby dochodowe, tym bardziej, że przywaciarze są znacznie lepiej zorganizowani. Nigdy nie mieli kas biletowych (bo po co zatrudniać kolejną osobę, jak kierowca może sprzedawać bilety). Pamiętam, że nawet kiedyś to w PKSie byli kanarzy :), nie mówiąc już o wielkich placach dworcowych, gdzie nie zawsze były potrzebne aż tak duże, a tp koszty. Kiedyś to był taki popyt, że nawet na trasie Lublin Krasnystaw to się najczęściej telefonicznie rezerwowało bilet z kilkudniowym wyprzedzeniem w zwykły dzień powszedni. Bo po prostu nie było samochodów więc ludzie musieli korzystać z autobusów. Tak więc na tych nawet dziwnych trasach wtedy dałoby się zarobić. Nawet taki Lublin Krasnystaw przez Rybczewice, to przecież ludzie z tych Rybczewic też jeździli do Krasnegostawu i do Lublina. A jakby ktoś miał jechać z Lublina do Krasnegostawu takim widząc, że następny będzie za godzinę to by i pojechał. A teraz bus jest co chwilę. Ponadto ogromna przewaga busiarzy, że busy są małe. Autobusy PKS-u to kolosy. Dużo więcej ludzi potrzeba aby koszt za kurs pełnowymiarowym autobusem się zwrócił. Dzięki temu prywaciarze mogą jeździć częściej, jednorazowo przewożąc mniejszą liczbę ludzi, tym samym lepiej wpasowując się w potrzeby klienta. Więcej ludzi jeździ na jakiejś trasie, robimy więcej połączeń. Mniej ludzi, mniej połączeń. PKS nie ma takiej elastyczności. Albo będzie dużo ludzi albo niedochodowy kurs.

Zauważcie, że największe cięcia mieliśmy między rokiem 2000-2005. Wtedy Polska wchodziła do UE, znoszono cła na samochody i rynek został zalany mnóstwem aut z importu. Automatycznie drastycznie spadł popyt na autobusy. Elastyczni prywaciarze, mający często jednoosobowe (ewentualnie liczba osób = liczba busów) małe firmy łatwo dostosowali się do tych warunków. A źle zarządzane PKS-y zaczęły się na potęgę zadłużać. Kultowy Transed, pamiętający czasy komuny, który się nie reformował, nie unowocześniał taboru też padł. Gdyby nie samochody, to te kursy po prostu musiałyby być dochodowe, bo ludzie zawsze mieli potrzebę podróżowania, przemieszczania się.
rzaraz
Ekspert BusForum
Ekspert BusForum
 
Posty: 1920
Dołączył: wtorek, 15 kwietnia 2014, 17:33

Re: Kursy, których już nie ma.

Postprzez rzaraz » sobota, 13 grudnia 2014, 17:26

[quote="kzez1986"] Myślę, że gdybyśmy mieli tyle samochodów co w czasach socjalizmu to i te wszystkie kursy co były wtedy byłyby dochodowe, tym bardziej, że przywaciarze są znacznie lepiej zorganizowani..


No nie jestem własnie przekonany., Akurat nie chcę się wypowiadać na temat kursów w woj. lubelskim, bo w sumie mało się na tym znam, ale patrząc na pewne mazowieckie kursy, zarówno autobusowe jak i kolejowe, to one i wtedy i teraz były nieopłacalne. Kolega Pietia wspominał o kursie Warszwa - Prace Małe, wtedy to było nie opłacalne, a dzisiaj kurs alternatywny Tarczyn- Piaseczno też jest nie opłacalny. Jedynie powiązaniami własnościowymi gmina Tarczyn ten kurs wymusza. I jest takich połączeń sporo. Problem wtym, że polskie gminy nie palą się do dopłat do przewozów. Podczas gdy takie gminy niemieckie dopłacają do transportu i to o wiele lepiej zorganizowanego nawet tam gdzie diabeł mówi dobranoc, co przykładowo dla nich jest wyspa Uznam. I też tam ludzie mają samochody... Problem tkwi w gminach.
zp
Ekspert BusForum
Ekspert BusForum
 
Posty: 1444
Dołączył: poniedziałek, 29 października 2007, 16:57
Lokalizacja: pruszków

Re: Kursy, których już nie ma.

Postprzez zp » poniedziałek, 15 grudnia 2014, 09:38

[attachment=0]
PRACE MAŁE-WRSZAWA.jpg
PRACE MAŁE-WRSZAWA.jpg (66.89 ) Przeglądane 3914 razy
Konradix
Ekspert BusForum
Ekspert BusForum
 
Posty: 669
Dołączył: piątek, 4 czerwca 2010, 09:17
Lokalizacja: ok Zamościa
Avatar użytkownika

Re: Kursy, których już nie ma.

Postprzez Konradix » poniedziałek, 15 grudnia 2014, 11:53

[quote="kzez1986"]ale tylko z KRasnegostawu do Lublina ok. 6:00 rano więc może nawet był w jedną stronę. Ciekawi mnie czy pamiętacie jeszcze jakieś nietypowe trasy Lublin Krasnystaw?


To był akurat powrót Lubelskiego przewozu pracowników do OSM K-staw. Odwóz robił Krasnystaw na prosto przez piaski a wracał przez Rybczewice bodajże ok 16:30. wiele z tych kursów by do tej pory istniało gdyby nie prezes PKS K-staw który był zapatrzony w towarówkę i nie reagował gdy busy wchodziły a chłopaki mówili że trzeba coś zrobić ale kierownictwo cicho siedziało. Później przejął ich wschód przez pierwszy rok faktycznie się rozwijali ale po wyborach zmienili się rządzący i wiadomo co się stało.

Z ciekawych obiegów istniał kiedyś Tzw. Długie Żurawie : Było to dwudniowe zadanie jednego dnia jeździło się :Krasnystaw - Zamość , Zamość - Lublin , i tu nie pamiętam czy Lublin - Żuraw Czy jeszcze coś innego po drodze było, Na Drugi dzień był dla odmiany wyjazd z Żurawia a później Lublin - Tomaszów Lub (przez K-staw) , Tomaszów Lub. - Lublin (przez Wysokie bodajże) , Lublin - K-staw .
"Śilnik, skrzynia, mostu wycie... Autobusy ponad Życie" (PKS Krasnystaw [*] , PKS Tomaszów Lub. [*] , PKS Hrubieszów [*], PKS Biała Podlaska [*], PKS Puławy [*])
Lubel
Ekspert BusForum
Ekspert BusForum
 
Posty: 1233
Dołączył: czwartek, 11 lipca 2013, 18:42
Avatar użytkownika

Re: Kursy, których już nie ma.

Postprzez Lubel » poniedziałek, 19 stycznia 2015, 18:08

Przy okazji kurs Poznań 6.30 - Krotoszyn 9:40 i powrót o 12:30 (15:40 w Poznaniu). Kurs przez Kórnik, Śrem (7:25 - 7:30, 14:25 - 14:40), Dolsk, Borek Wielkopolski (8:20-8:35, 13:35 - 13:50), Pogorzelę, Kobylin i Zduny.
Kurs kursował od lat 60~70 (wtedy były też kursy o innych godzinach), codziennie oprócz 25 XII, 1 I i 1 św. Wielkanocy. Następnie w 2010 na okres wakacji zawieszony a w latach 2010 (od września) do 2013 (grudzień) w dni nauki szkolnej i soboty, niedziele i święta.
e0n
Fachowiec BusForum
Fachowiec BusForum
 
Posty: 309
Dołączył: środa, 1 lipca 2009, 21:44
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kursy, których już nie ma.

Postprzez e0n » piątek, 23 stycznia 2015, 19:13

[quote="Lubel"]Przy okazji kurs Poznań 6.30 - Krotoszyn 9:40 i powrót o 12:30 (15:40 w Poznaniu). Kurs przez Kórnik, Śrem (7:25 - 7:30, 14:25 - 14:40), Dolsk, Borek Wielkopolski (8:20-8:35, 13:35 - 13:50), Pogorzelę, Kobylin i Zduny.
Kurs kursował od lat 60~70 (wtedy były też kursy o innych godzinach), codziennie oprócz 25 XII, 1 I i 1 św. Wielkanocy. Następnie w 2010 na okres wakacji zawieszony a w latach 2010 (od września) do 2013 (grudzień) w dni nauki szkolnej i soboty, niedziele i święta.

Się zgadza :) Oprócz tego jeszcze była jedna para wykonywana przez PKS Ostrów Wielkopolski na tym odcinku.

Oto zdjęcie tabeli z rozkładu jazdy na rok 1986/1987
[img]http://i60.tinypic.com/admcy8.jpg[/img]
[url=http://imageshack.com/f/p4d3lWFuj][img]http://imagizer.imageshack.us/v2/480x400q90/904/d3lWFu.jpg[/img][/url]
Lubel
Ekspert BusForum
Ekspert BusForum
 
Posty: 1233
Dołączył: czwartek, 11 lipca 2013, 18:42
Avatar użytkownika

Re: Kursy, których już nie ma.

Postprzez Lubel » sobota, 24 stycznia 2015, 11:52

Posiada Pan rozkład na ten rok z wielkopolski? Bardzo długo szukam rozkładów na 12 okręg niestety, bezskutecznie.
Poprzednia stronaNastępna strona
Odpowiedz