Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

LOT poszerzy współpracę z Amadeus w zakresie obsługi pasażerów

infoair
21.07.2021 13:00
0 Komentarzy
PLL LOT podpisał wieloletnią umowę z firmą Amadeus; w ramach rozszerzonego partnerstwa spółka otrzyma wsparcie w zakresie zwiększania efektywności operacyjnej i podniesienia standardu obsługi pasażera we wszystkich kanałach sprzedaży – poinformował we wtorek, 20 lipca, LOT.

Polskie Linie Lotnicze LOT, dążąc do podniesienia komfortu obsługi pasażerów i dostosowując się do trendów konsumenckich, podpisały wieloletnią umowę z firmą Amadeus, dzięki której możliwe będzie pełne wykorzystanie zalet platformy Amadeus Airline Platform” – poinformował LOT w informacji prasowej.

System Obsługi Pasażerskiej

Jak przekazał przewoźnik, „umowa obejmuje szeroki zakres najnowocześniejszych rozwiązań w obszarze Systemu Obsługi Pasażerskiej (PSS), operacji lotniczych, zarządzania przychodami, merchandisingu, zarządzania nieregularnościami w ruchu pasażerskim oraz doświadczenia cyfrowego”.

„Aby dotrzeć do największej na świecie sieci sprzedawców usług turystycznych i zwiększyć swój globalny zasięg, LOT rozpocznie dystrybucję nowych, dopasowanych treści w czasie rzeczywistym za pośrednictwem Amadeus Travel Platform. Dodatkowo treści te będą w pełni zintegrowane z tradycyjnym środowiskiem agencyjnym za pośrednictwem rozwiązań NDC Amadeus Altea” – przekazał przewoźnik.

Jak podał LOT, nowy system umożliwi biurom podróży m.in. anulować, unieważnić, czy zmodyfikować rezerwację za pośrednictwem kanału NDC. To z kolei umożliwi biurom podróży poszerzenie oferty sprzedaży detalicznej i zaoferowanie podróżnym bardziej spersonalizowanych rozwiązań, stwarzając tym samym większe możliwości rozwoju dla linii lotniczych. Cały proces będzie realizowany etapami, aby umożliwić każdemu sprzedawcy detalicznemu łatwiejsze dostosowanie się do zmian.

Ponadto, dzięki podpisaniu nowej umowy z firmą Amadeus, LOT wzbogaci istniejący system PSS o szereg nowych rozwiązań informatycznych. Zmodernizowana zostanie strona internetowa polskiego przewoźnika, co docelowo ma przynieść wzrost ruchu i konwersję sprzedaży poprzez udoskonalenie procesu dokonywania zakupów i rezerwacji na stronie LOT.com.

Z sztuczną inteligencją

LOT przekazał, że firma Amadeus wyposaży również swój System Zarządzania Przychodami Sieciowymi (Network Revenue Management System) w funkcje sztucznej inteligencji.

„Innowacyjność i zadowolenie podróżnych są absolutnie kluczowe dla przyszłego rozwoju branży lotniczej. Dzięki rozszerzeniu współpracy z firmą Amadeus, będziemy dostarczać naszym klientom lepiej dopasowane treści na każdym etapie ich podróży” – powiedział cytowany w informacji prasowej szef PLL LOT Rafał Milczarski.

Amadeus z siedzibą w Hiszpanii dostarcza produkty IT dla branży turystycznej na całym świecie, w tym systemy umożliwiające biurom podróży rezerwowanie lotów i innych usług turystycznych. (PAP)

Komentarze