ZTM Warszawa

Dyskusje o firmach KM

Moderatorzy: Leszek Matula, TFZ

dmirstek8904
 
Posty: 11
Dołączył: poniedziałek, 30 grudnia 2002, 02:00
Lokalizacja: Warszawa - vis a vis R9

Postprzez dmirstek8904 » piątek, 3 stycznia 2003, 22:37

A co powiecie o ztm Warszawa - dokąd zmierzamy? co z 8904 i w ogóle całą R9?
SOLARIS-6776
 
Posty: 14
Dołączył: niedziela, 29 grudnia 2002, 02:00
Lokalizacja: Warszawy

Postprzez SOLARIS-6776 » sobota, 11 stycznia 2003, 16:59

Witaj,ZTM to jedna wielka ściema i towarzystwo wzajemnej adoracji.
Być może niedługo,już wszechwładza ZTM w
warszawskiej komunikacji się skończy...
Co do ZEA R9 "CHEŁMSKA",podobno niestety
likwidują ją definitywnie w czerwcu 2003...
Pozdrawiam
"Autobusy zapłakane deszczem,wożą ludzi od siebie do siebie" SOLARIS-6776
Misiek
<i>BusForum</i>
 
Posty: 3167
Dołączył: niedziela, 7 kwietnia 2002, 02:00
Lokalizacja: Lublin
Avatar użytkownika

Postprzez Misiek » sobota, 11 stycznia 2003, 17:37

A ja słyszałem że odwołali tą likwidację.
dmirstek8904
 
Posty: 11
Dołączył: poniedziałek, 30 grudnia 2002, 02:00
Lokalizacja: Warszawa - vis a vis R9

Postprzez dmirstek8904 » piątek, 24 stycznia 2003, 21:47

A teraz im R5 nie pasuje
Misiek
<i>BusForum</i>
 
Posty: 3167
Dołączył: niedziela, 7 kwietnia 2002, 02:00
Lokalizacja: Lublin
Avatar użytkownika

Postprzez Misiek » sobota, 25 stycznia 2003, 10:54

Debile
Misiek
<i>BusForum</i>
 
Posty: 3167
Dołączył: niedziela, 7 kwietnia 2002, 02:00
Lokalizacja: Lublin
Avatar użytkownika

Postprzez Misiek » niedziela, 25 maja 2003, 17:14

Słyszałem że powodem likwidacji R-5 jest między innymi fakt iż wszystkie busy z tej zajezdni da się upchnąć w pozostałych szeszciu. No cóż, MZA chce minimalizować koszty.
Artek
 
Posty: 1
Dołączył: poniedziałek, 5 lipca 2004, 20:19
Lokalizacja: Warszawa
Avatar użytkownika

Postprzez Artek » poniedziałek, 5 lipca 2004, 20:36

Powodem likwidacji R-5 była chęć sprzedania gruntu na którym leży, za gigantyczną cenę. Niestety okazało się, że pod ziemią są stare fundamenty, których nie wolno ruszyć. A kto kupi drogą ziemię, jeśli nie będzie mógł wybudować tam kilkunastopiętrowych budynków.
A R-9 na razie nie jest przewidziana do likwidacji. Kiedyś były plany przeniesienia jej do Wilanowa, ale w międzyczasie okolica się rozbudowała i nie ma miejsca :wink:
I.Q.
<i>BusForum</i>
 
Posty: 1924
Dołączył: niedziela, 7 września 2003, 02:00
Lokalizacja: Oświęcim
Avatar użytkownika

Postprzez I.Q. » poniedziałek, 5 lipca 2004, 22:41

A czemu nie wolno ruszyc jakis tam fundamentów??? Przeciez to totalna paranoja :roll:
loudgers
Fachowiec BusForum
Fachowiec BusForum
 
Posty: 274
Dołączył: sobota, 24 kwietnia 2004, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez loudgers » środa, 21 lipca 2004, 13:59

[quote="SOLARIS-6776"]Witaj,ZTM to jedna wielka ściema i towarzystwo wzajemnej adoracji.
Być może niedługo,już wszechwładza ZTM w
warszawskiej komunikacji się skończy...
Co do ZEA R9 "CHEŁMSKA",podobno niestety
likwidują ją definitywnie w czerwcu 2003...
Pozdrawiam

Drobne sprostowanie: To nie ZTM likwiduje zajezdnie, tylko MZA. Na dzień dzisiejszy R-9 się ostała, ale nie ma R-5. Być może jednak wrócą tam autobusy, bo firma Danone ma zakąski na R-6 Redutową, która ma być przeniesiona na Inflancką.
loudgers
Fachowiec BusForum
Fachowiec BusForum
 
Posty: 274
Dołączył: sobota, 24 kwietnia 2004, 22:48
Lokalizacja: Warszawa

Postprzez loudgers » środa, 21 lipca 2004, 14:01

[quote="I.Q."]A czemu nie wolno ruszyc jakis tam fundamentów??? Przeciez to totalna paranoja :roll:

Kochany, te fundamenty to po Getcie zostały. ZABYTEK.
Piotrek
Weteran BusForum
Weteran BusForum
 
Posty: 238
Dołączył: wtorek, 25 listopada 2003, 16:39
Lokalizacja: Białystok
Avatar użytkownika

Postprzez Piotrek » środa, 21 lipca 2004, 14:57

[quote="loudgers"]
Drobne sprostowanie: To nie ZTM likwiduje zajezdnie, tylko MZA. Na dzień dzisiejszy R-9 się ostała, ale nie ma R-5. Być może jednak wrócą tam autobusy, bo firma Danone ma zakąski na R-6 Redutową, która ma być przeniesiona na Inflancką.



No to MZA powinno się spieszyć bo na tereny po Inflanckiej mają ochotę inwestorzy.
TFZ
<b>Moderator <i>BusForum</b></i>
 
Posty: 2228
Dołączył: czwartek, 16 października 2003, 02:00
Lokalizacja: Warszawa
Avatar użytkownika

Postprzez TFZ » środa, 21 lipca 2004, 15:02

[quote="loudgers"][quote="I.Q."]A czemu nie wolno ruszyc jakichś tam fundamentów???
ZABYTEK.

Oj, nie - tu chodzi o to, że nie za bardzo wiadomo, dokąd się te podziemia ciągną (podobno do cytadeli dochodzą...) i nie tyle nie wolno ich ruszyć, co nie za bardzo można - rozbiórka hal mogłaby doprowadzić do katastrofy budowlanej.
Tadeusz Franciszek Zieliński***t.zielinski[małpa]transinfo.pl
rzaraz
Ekspert BusForum
Ekspert BusForum
 
Posty: 1920
Dołączył: wtorek, 15 kwietnia 2014, 17:33

Re: ZTM Warszawa

Postprzez rzaraz » sobota, 7 marca 2015, 15:24

Jutro ma ruszyc druga linia metra. Ciekawe czy teraz nadal będzie najwięskzy przepływ na stacji Centrum, czy może na stacji Świętokrzyska?
kulikowski
Ekspert BusForum
Ekspert BusForum
 
Posty: 935
Dołączył: sobota, 17 marca 2007, 01:10
Lokalizacja: Warszawa
Avatar użytkownika

Re: ZTM Warszawa

Postprzez kulikowski » wtorek, 24 marca 2015, 16:10

[quote="Artur Górski na Facebooku"]Pan Wiesław Witek
Dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego
w Warszawie

Szanowny Panie Dyrektorze!

Otrzymałem pismo z dn. 18.02.2015 r., skierowane do mnie przez grupę mieszkańców Warszawy, z prośbą o interwencję do Pana Dyrektora w sprawie niektórych nowych wiat przystankowych na przystankach autobusowych, w tym wiaty Smocza 04, w celu ich wymiany.
Jak mieszkańcy zauważają w swoim liście: "przy projektowaniu nowych wiat należało wziąć pod uwagę, że w Warszawie są takie zjawiska meteorologiczne jak wiatr, opady deszczu przy dość silnym wietrze, zadymki śnieżne, a w zimie mróz przy silnym wietrze. Otóż tego rodzaju wiata nie chroni dość skutecznie osób oczekujących przy niepogodzie połączonej z wiatrem". Ta sytuacja, uciążliwa dla mieszkańców, wynika z tego, że "są niczym nieuzasadnione przerwy pomiędzy daszkiem i kusymi ścianami pionowymi, a także przerwy pod ściankami i ziemią. Przerwy górne, przy współpracy wiatru, powodują dostawanie się śniegu czy kropli deszczu także na ławkę, która staje się mokra i nie nadaje się wtedy do siedzenia. Przerwy pomiędzy ściankami a ziemią zapewniają przy zimie i wietrze skuteczne marznięcie nóg u osób oczekujących.
"Należałoby rozważyć - czytamy w liście - natychmiastowe wstrzymanie instalowania tego rodzaju wiat, demontaż już zainstalowanych i ich eksport do krajów leżących po południowej stronie Morza Śródziemnego, a uzyskane pieniądze przeznaczyć na wiaty spełniające swoją powinność w naszej strefie klimatycznej."
Już wcześniej zauważyłem ten problem. Starałem się uzasadnić zakup takich wątłych wiat kłopotami finansowymi ZTM lub specyficzną estetyką i brakiem wyczucia wśród zamawiających nowe wiaty. Uważam jednak, że konfort mieszkańców Warszawy i ich zdrowie są najważniejsze. Dlatego przychylam się do prośby mieszkańców, aby wymienić te nieracjonalne wiaty na bardziej praktyczne. Będę wdzięczny za informację o stanowisku Pana Dyrektora w powyższej sprawie.
Jednocześnie proszę o informację, czy ławki na nowych wiatach są pokryte "dobrą farbą hydrofobową zapawniającą ich niezwilżalność", a także czy farby te zawierają węglik krzemu SiC, który powoduje niezwykłą trwałość takich ławek. Są to kwestie, które także zajmują mieszkańców, a zatem proszę o ich wyjaśnienie w miarę możliwości.
Z wyrazami szacunku

Warszawa, dn. 23.03.2015 r.

Artur Górski
Poseł na Sejm RP

źródło: Artur Górski@Facebook
NIE dla ACTA!
Odpowiedz