minibusy

O tym co jeździ na międzynarodowych trasach...

Moderatorzy: Leszek Matula, TFZ

Matlik
Fachowiec BusForum
Fachowiec BusForum
 
Posty: 1624
Dołączył: poniedziałek, 18 września 2006, 20:48
Lokalizacja: Warszawa
Avatar użytkownika

Postprzez Matlik » poniedziałek, 22 października 2007, 19:33

[quote="Aron"][quote="Adrian_"]ciach

Porównaj sobie przeciętny wiek i stan techniczny nowych busów, które obsługują międzynarodowe linie (są to zazwyczaj Sprintery, nie starsze niż 5 lat) z 20-letnią Peerką. Oczywiście jeśli owa Peerka byłaby w miarę zadbana i nie budziła by zastrzeżeń celników to pewnie została by przepuszczona, tylko z drugiej strony jakby to wyglądało, że Polacy do Niemiec przyjeżdżają autobusami o standardzie gorszym od np. niemieckich autokarów.
Tu ja ci odpowiem że podobnie do przewoźników ukraińskich z Ikarusem 256.
Ostatnio edytowano poniedziałek, 22 października 2007, 20:29 przez Matlik, łącznie edytowano 1 raz
Ramona
 
Posty: 32
Dołączył: niedziela, 15 kwietnia 2007, 16:15
Lokalizacja: Rzeszów

Postprzez Ramona » poniedziałek, 22 października 2007, 20:21

RAMONA to skrót od Rafał Monika ale nie wazne. więc Daf jest i jezdzi tylko z wagą nie zawsze sie na austrii mieści. ale to inny temat. PEERki nie zamierzamy kupić ale planuje zainwestować w MANa a13 z 2000r.

a jeśli chodzi o wygode w busach to nie jest z tym tak zle. w takich mniejszych 8+1 kazdy ma rozkladany fotel z podlokietnikami. jeśli sie ktoś orientuje to montujemy tylko homologowane fotele z firmy INTAP modele Kapitan. teraz co zamowione mamy nowe to razem z DVD. tyle ze nie ma WC.
spex
 
Posty: 182
Dołączył: sobota, 25 sierpnia 2007, 15:12
Lokalizacja: Kraków
Avatar użytkownika

Postprzez spex » poniedziałek, 22 października 2007, 22:45

[quote="Matlik"] Tu ja ci odpowiem że podobnie do przewoźników ukraińskich z Ikarusem 256.

Góra miesiąc temu widziałem takiego w Krakowie.
Poprzednia strona
Odpowiedz