Ikarusy 260 na trasie Warszawa - Lwów

O tym co jeździ na międzynarodowych trasach...

Moderatorzy: Leszek Matula, TFZ

2270
 

Postprzez 2270 » poniedziałek, 16 kwietnia 2007, 13:08

[quote="solarek"]Irisbus 263 bilety trzeba kupic w kasie na dworcu



Och, jakie straszne. Nie musisz powtarzać postów powtarzanych już kilka razy. Na drugi raz zastanawiaj się nad swoimi postami.
2270
 

Postprzez 2270 » poniedziałek, 16 kwietnia 2007, 13:09

A czy ktoś wie gdzie można zdobyć rozkłady jazdy tych autobusów?
vecto
Podpora BusForum
Podpora BusForum
 
Posty: 510
Dołączył: środa, 8 lutego 2006, 14:51
Lokalizacja: Lublin

Postprzez vecto » poniedziałek, 16 kwietnia 2007, 16:17

[quote="2270"][quote="solarek"]Irisbus 263 bilety trzeba kupic w kasie na dworcu



Och, jakie straszne. Nie musisz powtarzać postów powtarzanych już kilka razy. Na drugi raz zastanawiaj się nad swoimi postami.

Ci panowie i tak sa już zbanowani więc nie ma sensu do ich postów wracać. :wink: Pozdrawiam i witam.
pykpyrykpyk
Podpora BusForum
Podpora BusForum
 
Posty: 674
Dołączył: czwartek, 9 lutego 2006, 22:51
Lokalizacja: Stalowa Wola
Avatar użytkownika

Postprzez pykpyrykpyk » poniedziałek, 16 kwietnia 2007, 18:33

Mnie sie wydaje, ze 2270 i solarek czy Irisbus to to samo, bo widze, ze bardzo zwrocil uwagi na ich posty 8) Mam nadizeje, ze sie myle, ale sporo na to wskazuje.
Podróż Peerą BEZCENNA... za wszytsko inne zapłacisz kartą Mastercard...
SS
 
Posty: 457
Dołączył: wtorek, 31 stycznia 2006, 23:22
Lokalizacja: z Przemyśla
Avatar użytkownika

Postprzez SS » poniedziałek, 16 kwietnia 2007, 22:12

Ikarus 250 na kursie Przemyśl - Lwów
[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images20.fotosik.pl/235/4147fcd533e30654.jpg[/img][/url]
Fotke wykonał Marcin Łańko (su44) który zezwolił na publikacje tej fotki na forum.[/img]
SETRA - najlepsze określenie autobusu
2270
 

Postprzez 2270 » środa, 18 kwietnia 2007, 09:43

Czasem dziwię się, jak można dopuszczać takie graty do ruchu. Przecież jaką można mieć pewność, że takie starocie zaraz się nie rozwali?
NDT
Ekspert BusForum
Ekspert BusForum
 
Posty: 2475
Dołączył: czwartek, 12 października 2006, 08:42
Lokalizacja: Gdynia
Avatar użytkownika

Postprzez NDT » środa, 18 kwietnia 2007, 15:42

[quote="2270"]Czasem dziwię się, jak można dopuszczać takie graty do ruchu. Przecież jaką można mieć pewność, że takie starocie zaraz się nie rozwali?


Już nie przesadzaj. Spójrz na Polskę 5-6 lat temu. Zobacz, ile wtedy jeździło Autosanów, Jelczy, Ikarusów i Zemunów. Dopiero wejście Polski do UE spowodowało gwałtowne zmiany taborowe.
[color=#3366FF]Chronisz środowisko na piątkę z plusem, gdy podróżujesz Gdyńskim trolejbusem![/color]
2270
 

Postprzez 2270 » środa, 18 kwietnia 2007, 15:53

[quote="NDT"][quote="2270"]Czasem dziwię się, jak można dopuszczać takie graty do ruchu. Przecież jaką można mieć pewność, że takie starocie zaraz się nie rozwali?


Już nie przesadzaj. Spójrz na Polskę 5-6 lat temu. Zobacz, ile wtedy jeździło Autosanów, Jelczy, Ikarusów i Zemunów. Dopiero wejście Polski do UE spowodowało gwałtowne zmiany taborowe.


Dobrze, ale teraz nie jest 5 , 6 lat temu. Teraz nastąpiły gwałtowne zmiany taborowe jak sam Pan powiedział i już nie powinni dopuszczać takich staroci do ruchu. Ciekawe, jaki jest rok produkcji tych autobusów?
Gallux
<b>Moderator <i>BusForum</b></i>
 
Posty: 2876
Dołączył: niedziela, 23 lutego 2003, 02:00
Lokalizacja: Konin
Avatar użytkownika

Postprzez Gallux » środa, 18 kwietnia 2007, 16:06

[quote="NDT"]
Już nie przesadzaj. Spójrz na Polskę 5-6 lat temu. Zobacz, ile wtedy jeździło Autosanów, Jelczy, Ikarusów i Zemunów. Dopiero wejście Polski do UE spowodowało gwałtowne zmiany taborowe.


Eeee, jeszcze kilka miesięcy temu można było się potelepać Jelczem T120 z 1994 roku na trasie Zakopane - Poprad. Komfort minimalnie wyższy od szrota ze zdjęcia.
pykpyrykpyk
Podpora BusForum
Podpora BusForum
 
Posty: 674
Dołączył: czwartek, 9 lutego 2006, 22:51
Lokalizacja: Stalowa Wola
Avatar użytkownika

Postprzez pykpyrykpyk » środa, 18 kwietnia 2007, 16:56

[quote="Gallux"][quote="NDT"]
Już nie przesadzaj. Spójrz na Polskę 5-6 lat temu. Zobacz, ile wtedy jeździło Autosanów, Jelczy, Ikarusów i Zemunów. Dopiero wejście Polski do UE spowodowało gwałtowne zmiany taborowe.


Eeee, jeszcze kilka miesięcy temu można było się potelepać Jelczem T120 z 1994 roku na trasie Zakopane - Poprad. Komfort minimalnie wyższy od szrota ze zdjęcia.


To musialbyc w strasznym stanie, bo ja jezdzilem straszymi peerami, i nie mialem do ich komfortu zadnych zastrzezen. Natomiast T120 to juz wogole bardzo dobry sprzet na miedzymiastowe trasy, wygodny i w dodatku idealny na polskie nawierzchnie.
Podróż Peerą BEZCENNA... za wszytsko inne zapłacisz kartą Mastercard...
NDT
Ekspert BusForum
Ekspert BusForum
 
Posty: 2475
Dołączył: czwartek, 12 października 2006, 08:42
Lokalizacja: Gdynia
Avatar użytkownika

Postprzez NDT » środa, 18 kwietnia 2007, 18:02

[quote="2270"][quote="NDT"][quote="2270"]Czasem dziwię się, jak można dopuszczać takie graty do ruchu. Przecież jaką można mieć pewność, że takie starocie zaraz się nie rozwali?


Już nie przesadzaj. Spójrz na Polskę 5-6 lat temu. Zobacz, ile wtedy jeździło Autosanów, Jelczy, Ikarusów i Zemunów. Dopiero wejście Polski do UE spowodowało gwałtowne zmiany taborowe.


Dobrze, ale teraz nie jest 5 , 6 lat temu. Teraz nastąpiły gwałtowne zmiany taborowe jak sam Pan powiedział i już nie powinni dopuszczać takich staroci do ruchu. Ciekawe, jaki jest rok produkcji tych autobusów?


No tak, ale przewoźników z Lwowa nie stać na takie, można powiedzieć, drogie sprzęty. Zauważ, że Ukraina nie jest w UE i nie otrzymuje dofinansowania dla przewoźników.

[quote="Gallux"][quote="NDT"]
Już nie przesadzaj. Spójrz na Polskę 5-6 lat temu. Zobacz, ile wtedy jeździło Autosanów, Jelczy, Ikarusów i Zemunów. Dopiero wejście Polski do UE spowodowało gwałtowne zmiany taborowe.

Eeee, jeszcze kilka miesięcy temu można było się potelepać Jelczem T120 z 1994 roku na trasie Zakopane - Poprad. Komfort minimalnie wyższy od szrota ze zdjęcia.

Zdarzają się i takie sytuacje. ;)
[color=#3366FF]Chronisz środowisko na piątkę z plusem, gdy podróżujesz Gdyńskim trolejbusem![/color]
Gallux
<b>Moderator <i>BusForum</b></i>
 
Posty: 2876
Dołączył: niedziela, 23 lutego 2003, 02:00
Lokalizacja: Konin
Avatar użytkownika

Postprzez Gallux » środa, 18 kwietnia 2007, 18:58

[quote="pykpyrykpyk"]
To musialbyc w strasznym stanie, bo ja jezdzilem straszymi peerami, i nie mialem do ich komfortu zadnych zastrzezen. Natomiast T120 to juz wogole bardzo dobry sprzet na miedzymiastowe trasy, wygodny i w dodatku idealny na polskie nawierzchnie.


Może nie strasznym, ale PKS Zakopane też nie należy do przewoźników, którzy szczególnie dbają o swój tabor. Ale tu już nawet nie chodzi o te kwestie tylko po prostu o fakt, że Peery, pierwsze T120 i Autosany H10 to jest już przestarzały sprzęt. Rozumiem, że mogą mieć swoich miłośników, ale nie okłamujmy się, ich czas powoli się kończy, a nowe autobusy czy to ze stajni Jelcza, Autosana, Solbusa czekają na to aby je zastąpić.
Nie mówiąc już o pojazdach Mercedesa, Volvo Solarisa, bądź Scani, które faktycznie nadają się na trasy dalekobieżne i międzynarodowe.
Kroelewicz
Weteran BusForum
Weteran BusForum
 
Posty: 1421
Dołączył: niedziela, 25 grudnia 2005, 21:00
Lokalizacja: Lisboa
Avatar użytkownika

Postprzez Kroelewicz » środa, 18 kwietnia 2007, 21:02

[quote="NDT"](...) Zauważ, że Ukraina nie jest w UE i nie otrzymuje dofinansowania dla przewoźników.

Wymień pięć (to raptem 3% wszystkich) polskich autobusowych przewoźników tradycyjnych (przedsiębiorstw PKS i ex-PKS), które otrzymały dofinansowanie ze środków UE na autobusy komunikacji regionalnej lub dalekobieżnej. :)

[quote="Gallux"]Eeee, jeszcze kilka miesięcy temu można było się potelepać Jelczem T120 z 1994 roku na trasie Zakopane - Poprad. Komfort minimalnie wyższy od szrota ze zdjęcia.

Po podróży na tej trasie MB Vario (w ubożuchnej i napakowanej siedzeniami wersji) wybrałbym chyba Jelczydło. :)
NDT
Ekspert BusForum
Ekspert BusForum
 
Posty: 2475
Dołączył: czwartek, 12 października 2006, 08:42
Lokalizacja: Gdynia
Avatar użytkownika

Postprzez NDT » środa, 18 kwietnia 2007, 21:05

[quote="Kroelewicz"][quote="NDT"](...) Zauważ, że Ukraina nie jest w UE i nie otrzymuje dofinansowania dla przewoźników.

Wymień pięć (to raptem 3% wszystkich) polskich autobusowych przewoźników tradycyjnych (przedsiębiorstw PKS i ex-PKS), które otrzymały dofinansowanie ze środków UE na autobusy komunikacji regionalnej lub dalekobieżnej. :)


W Polsce nie jest tak źle (może się nie starali o dofinansowanie), ale jak widać, we Lwowie trochę kasy by się przydało. ;)
Ostatnio edytowano środa, 18 kwietnia 2007, 21:43 przez NDT, łącznie edytowano 1 raz
[color=#3366FF]Chronisz środowisko na piątkę z plusem, gdy podróżujesz Gdyńskim trolejbusem![/color]
Gallux
<b>Moderator <i>BusForum</b></i>
 
Posty: 2876
Dołączył: niedziela, 23 lutego 2003, 02:00
Lokalizacja: Konin
Avatar użytkownika

Postprzez Gallux » środa, 18 kwietnia 2007, 21:15

[quote="Kroelewicz"]
Po podróży na tej trasie MB Vario (w ubożuchnej i napakowanej siedzeniami wersji) wybrałbym chyba Jelczydło. :)


Od tego kurdupla to i zmodernizowana H9 chyba lepsza.
Poprzednia stronaNastępna strona
Odpowiedz