Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Pierwszy krok do systemu zarządzania parkingami w stolicy

infotrans
01.08.2018 09:45
0 Komentarzy

Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie rozstrzygnąłtrzyzadaniowy przetarg na:

– wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacjiprojektowej Systemu Zarządzania Parkingami Strategicznymi Parkuj i Jedź (P+R) wmieście stołecznym Warszawa wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego (Zadanie A),

– wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacjiprojektowej dla przeniesienia Dyspozytorni Węzła Komunikacyjnego Młociny doCentrum Zarządzania Parkingami wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego (ZadanieB),

– wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacjiprojektowej remontu Systemu Dozoru Wizyjnego (VSS) na terenie WęzłaKomunikacyjnego Młociny wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego (Zadanie C).

GMT najdroższe, alezwycięża

Zwycięzcą został wybrany GMT Sp. z o.o. z siedzibą wMysłowicach. Nie było łatwo, bo oferta GMT nie dość, że miała konkurencję, tojeszcze okazała się najdroższa. Umowa z GMT opiewa na cenę 1 189 410,00 PLNbrutto. Z kolei pozostali konkurencji – Industria Project Sp. z o.o. z Gdańskaoraz Konsorcjum firm InnoPark sp. z o.o. z Katowic i Telekomprojekt TomaszKmita zaproponowali niższe ceny – odpowiednio 965 000,00 PLN i 994 100,00 PLN.Jednakże kluczowym dla zwycięstwa GMT okazało się kryterium doświadczeniakoordynatorów (tj. kierownika projektu, projektanta branży IT i projektantabranży teletechnicznej), w którym spółka ta uzyskała maksymalną liczbę 20punktów, podczas gdy pozostali otrzymali w tym kryterium 0 punktów.

Co musi wykonać GMT?

Zakres umowy dla zadań A i B obejmuje m.in.:

– zaprojektowanie demontażu wyeksploatowanych systemów,urządzeń i okablowania,

-zaprojektowanie montażu nowych systemów, urządzeń iokablowania,

– zaprojektowanie Systemu Zarządzania Parkingami (SZP) nadsystemami i instalacjami, umożliwiającego przekształcenie funkcjonującychparkingów Parkuj i Jedź w parkingi bezobsługowe, który także umożliwizarządzanie nimi lokalnie oraz zdalnie z poziomu Centrum Zarządzania Parkingami(CZP),

– zaprojektowanie adaptacji i wyposażenia pomieszczeń WęzłaKomunikacyjnego Młociny na potrzeby Centrum Zarządzania Parkingami i serwerowniCZP,

– zaprojektowanie przeniesienia Dyspozytorni głównej WęzłaKomunikacyjnego Młociny (WKM) do CZP wraz z wykorzystaniem pomieszczenia dotychczaszajmowanego przez dyspozytornię.

Z kolei w ramach wykonania zadania C przewidziano:

– zaprojektowanie demontażu wyeksploatowanego systemu VSS,urządzeń i okablowania,

– zaprojektowanie montażu nowego systemu VSS, urządzeń iokablowania,

– zaprojektowanie sposobu obsługi i zarządzania systemem VSSz poziomu CZP, dotyczącego m.in. uruchomienia systemu VSS itp.

Celem zamówienia jest m.in. zaprojektowanie przedmiotowychsystemów w sposób zapewniający wymaganą przez zamawiającego zdalną kontrolęparkingów Parkuj i Jedź, zlokalizowanych w różnych rejonach Warszawy orazzaprojektowanie systemu VSS na terenie WKM w sposób zapewniający wymaganą przezzamawiającego zdalną kontrolę obiektu.


Komentarze