Strabag i KZN Rail wyremontują torowisko w ul. Kilińskiego
22 czerwca łódzki Zarząd Dróg i Transportu podpisał wartąponad 10 mln złotych umowę dotyczącą przebudowy ulicy Kilińskiego na odcinku odul. Tuwima do Alei Piłsudskiego. Wykonawcą będzie konsorcjum firm Strabag i KZNRail, przy czym krakowska spółka zajmie się kompleksowo pracami torowymi.
W ramach części zleconej spółce KZN Rail zostanie rozebranezostanie stare, bardzo zniszczone torowisko na wspomnianym odcinku ul.Kilińskiego. Następnie na betonowej podbudowie ułożone zostanie ciche, tłumiącedrgania i nowoczesne bezpodsypkowe torowisko w systemie ciągłego mocowaniaszyny (ERS-M) o długości niespełna 1200 mpt. Całe torowisko będzie zintegrowanez nawierzchnią drogową. Krakowska spółka będzie odpowiedzialna również zabudowę nowej sieci trakcyjnej.
– Tworzenie konsorcjum ze Strabagiem nie było trudne. Znamysię przecież doskonale z takich inwestycji jak przebudowa ul. Bardzkiej iŚwieradowskiej we Wrocławiu, czy przygotowywana właśnie modernizacja pętlitramwajowej Oporów również w stolicy Dolnego Śląska – mówi Grzegorz Leszczyńskiprezes KZN Rail ? W kontekście naszej oferty zawsze decydującym argumentem dlakontrahentów jest bogate doświadczenie, kompleksowość usług i profesjonalizmprowadzonych prac ? dodaje prezes spółki.
Modernizacja jezdni i torowiska na ulicy Kilińskiego toelement większej modernizacji łódzkiego układu transportowego wykonywanegoniejako równolegle do budowy trasy W-Z, której istotny odcinek przebiega AlejąPiłsudskiego.
– To w ostatnim czasie nasz drugi łódzki kontrakt. Wcześniejrozpoczęliśmy pracę nad nowymi torowiskami wspomnianej już trasy W-Z. Tym samymto kolejne duże miasto, w którym doceniony został nasz potencjał izaangażowanie. ? podkreśla Ewa Sawicka, członek zarządu, dyrektor ds.przygotowania kontraktów KZN Rail. ? Tylko w chwili obecnej, prócz łódzkich inwestycji finiszujemy zpracami na ul. Mogilskiej w Krakowie, czy na zajezdni przy ulicy Kołobrzeskiejw Olsztynie. A przecież w naszym aktualnym portfolio pozostają jeszcze licznekolejowe węzły rozjazdowe choćby na linii nr 1, czy magistrali E30 ? akcentujedyrektor Sawicka.
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze