O Tyskich trajtkach

Technika trolejbusowa

Moderatorzy: Leszek Matula, TFZ

EuroTrakker
 
Posty: 72
Dołączył: czwartek, 14 marca 2002, 02:00
Lokalizacja: Tychy

Postprzez EuroTrakker » niedziela, 27 kwietnia 2003, 08:13

A teraz o innym trajtku. #025 został (prze ze mnie) zauważony na zajezdni z zaklejonymi światłami, tablicami kierunkowymi podczepiony pod holownik 5T. Prawdopodobnie idzie na nowe malowanie. Tak więc nie ma już trolejbusu w reklamie Tesco. Ja tam jestem za tym aby odbudowali go na stan pierwotny taki jaki był w pierwszych latach swej eksploatacji. I najlepiej kolor kremowo-zielony. (ale mi się marzy) :smile:
memphis
Weteran BusForum
Weteran BusForum
 
Posty: 1095
Dołączył: poniedziałek, 15 lipca 2002, 02:00
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S
Avatar użytkownika

Postprzez memphis » niedziela, 27 kwietnia 2003, 23:53

[quote]
On 2003-04-27 08:13, EuroTrakker napisał:
Ja tam jestem za tym aby odbudowali go na stan pierwotny taki jaki był w pierwszych latach swej eksploatacji. I najlepiej kolor kremowo-zielony. (ale mi się marzy) :smile:


Ja też jestem za tym, ale TLT już mniej :wink:. Natomiast jakby miał być odbudowywany do stanu z 1989 roku to malowanie musi mieć wówczas koniecznie kremowo-czerwone, no i numer 725.
zycho
 
Posty: 25
Dołączył: wtorek, 8 października 2002, 02:00
Lokalizacja: Lublina

Postprzez zycho » poniedziałek, 28 kwietnia 2003, 17:53

heh 025 to jest stanowczo zbyt wiele roboty - głównie przód - góra. Nawet nie macie pojęcia ile sie wycina przy okzji jej montażu. Już lepiej zrobić 011 na orginał z KAPENy... Własnie jak jesteśmy w temacie malowania to nie wiecie które peery były zielone ,a które standartowo czerwone ??
memphis
Weteran BusForum
Weteran BusForum
 
Posty: 1095
Dołączył: poniedziałek, 15 lipca 2002, 02:00
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S
Avatar użytkownika

Postprzez memphis » wtorek, 29 kwietnia 2003, 07:40

[quote]
On 2003-04-28 17:53, zycho napisał:
heh 025 to jest stanowczo zbyt wiele roboty - głównie przód - góra. Nawet nie macie pojęcia ile sie wycina przy okzji jej montażu.


Niewątpliwie. Ale o25/725 to nasz jedyny trolejbus WPK jaki pozostał i jest bardzo cenny :smile:

[quote]Już lepiej zrobić 011 na orginał z KAPENy... Własnie jak jesteśmy w temacie malowania to nie wiecie które peery były zielone ,a które standartowo czerwone ??


Zielonych to większość była po przemalowaniu w PKMie...
memphis
Weteran BusForum
Weteran BusForum
 
Posty: 1095
Dołączył: poniedziałek, 15 lipca 2002, 02:00
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S
Avatar użytkownika

Postprzez memphis » wtorek, 6 maja 2003, 18:40

Po dzisiejszej wizycie w TLT stwierdzam co następuje:
- 013" ex 003 hasa sobie po mieście jak gdyby nigdy nic :wink:;
- po 003" ex 013 ani śladu (wyrejestrowany 23.04.2003);
- 011 przed rejestracją przechodzi mikro-remont (stopnie, jakieś inne p*ły);
- planowany jest remont 012" ex 005;
- 025 ex 725 po przemalowaniu jest już paskudnie żółty;
- drugiego Trollino w tym roku prawdopodobnie nie będzie (no chyba, że miasto rzuci pieniążkami);
- budowy sieci na osiedlu Z1 w Paprocanach też nie (spółka wysiłek finansowy kieruje na remont warsztatu - podniesienie dachu celem zainstalowania podnośników);
- stary placyk TLT dalej dzierżawi, w hangarze odbywają się malowania, itp.; jak się okazuje nikt go od miasta nie chce kupić...
Gość
 

Postprzez Gość » środa, 7 maja 2003, 21:29

HEh co do placu - do przewidzenia... I poco to komu było, wielkie aj waj...

Co do Paprocan Z1 - wielka szkoda , mzoę za rok się uda :smile:

Co do obecnej 012 - do przewidzenia - chyba jak na razie nie ruszyli żadnego słupszczanina ( a u nas w dwoch sie babrzą )
A nie wiesz co to jest/było 016 ???
memphis
Weteran BusForum
Weteran BusForum
 
Posty: 1095
Dołączył: poniedziałek, 15 lipca 2002, 02:00
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S
Avatar użytkownika

Postprzez memphis » czwartek, 8 maja 2003, 07:12

[quote]
On 2003-05-07 21:29, Anonymous napisał:
Co do obecnej 012 - do przewidzenia - chyba jak na razie nie ruszyli żadnego słupszczanina ( a u nas w dwoch sie babrzą )


012 to już nie jest ex słupszczanin, tylko ex dębiczanin (ex 005).

[quote]A nie wiesz co to jest/było 016 ???


Pewnie ex 006. Tyle, że podmieniony wcześniej (tzn. przed 1999 rokiem). Tak mi przynajmniej wychodzi z tego, że mam fotki 006 podczas kasacji i widać, że ma opory na dachu.
Misiek
<i>BusForum</i>
 
Posty: 3157
Dołączył: niedziela, 7 kwietnia 2002, 02:00
Lokalizacja: Lublin
Avatar użytkownika

Postprzez Misiek » czwartek, 8 maja 2003, 10:28

[quote]
On 2003-05-07 21:29, Anonymous napisał:

Co do Paprocan Z1 - wielka szkoda , mzoę za rok się uda :smile:



Co to jest Paprocan Z1?
EuroTrakker
 
Posty: 72
Dołączył: czwartek, 14 marca 2002, 02:00
Lokalizacja: Tychy

Postprzez EuroTrakker » czwartek, 8 maja 2003, 11:37

Paprocany Z1 jest to osiedle nad jeziorem Paprocańskim w Tychach. Miała tam być zawieszona sieć trakcyjna. Ale jak Memphis napisał to tego nie będzie. :sad:
memphis
Weteran BusForum
Weteran BusForum
 
Posty: 1095
Dołączył: poniedziałek, 15 lipca 2002, 02:00
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S
Avatar użytkownika

Postprzez memphis » czwartek, 8 maja 2003, 16:51

[quote]
On 2003-05-08 11:37, EuroTrakker napisał:
Paprocany Z1 jest to osiedle nad jeziorem Paprocańskim w Tychach.


No, było sobie osiedle Z i dobudowano osiedle Z1 :wink:

[quote] Miała tam być zawieszona sieć trakcyjna. Ale jak Memphis napisał to tego nie będzie. :sad:


W tym roku nie będzie. W przyszłym może się uda... Co gorsza, jak TLT będzie dalej tak ciąć trajtki to nie będzie czym obsłużyć ewentualnych wydłużonych B i E.
Gość
 

Postprzez Gość » czwartek, 8 maja 2003, 20:16

1 czemu moje posty wychodzą jako NN ?

''Co do obecnej 012 - do przewidzenia - chyba jak na razie nie ruszyli żadnego słupszczanina ( a u nas w dwoch sie babrzą )''

Hm czy ja stwierdzam że 012 to jest ex dębica ?? O tej przed ostatniej podmiance pamiętam.

016 i 006 - dzięki. Ma to sens a ja juz o tym zapomniałem...

Co do ilosci trajtków to chyba TLT ma ich w chwili obecnej juz akurat a słupszczaniny powoli się kończą...
Zawsze można ciut obniżyć częstotliwość.
memphis
Weteran BusForum
Weteran BusForum
 
Posty: 1095
Dołączył: poniedziałek, 15 lipca 2002, 02:00
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S
Avatar użytkownika

Postprzez memphis » czwartek, 8 maja 2003, 23:56

[quote]
On 2003-05-08 20:16, Anonymous napisał:
1 czemu moje posty wychodzą jako NN ?


Zaloguj się :wink:

[quote]Zawsze można ciut obniżyć częstotliwość.


Częstotliwość to akurat trzeba zwiększać, a nie zmniejszać. Jaki ma sens trajtek jeżdżący co pół godziny albo rzadziej?
zycho
 
Posty: 25
Dołączył: wtorek, 8 października 2002, 02:00
Lokalizacja: Lublina

Postprzez zycho » piątek, 9 maja 2003, 13:21

Zalogowany to ja jetem od dawna... Tylko cos mi komp chyab szwankuje...

Ale częstotliwosć aż tak radykalnie nie poleci... To w kjońcu dwa - trzy przystanki ?? No wystarczy dodać góra jeden trolejbus na linię i jest git. Czyli dokupić coś bez kasacji w przyszłym roku :smile: I jest na styku...
memphis
Weteran BusForum
Weteran BusForum
 
Posty: 1095
Dołączył: poniedziałek, 15 lipca 2002, 02:00
Lokalizacja: Josephsdorf-O/S
Avatar użytkownika

Postprzez memphis » piątek, 9 maja 2003, 13:45

[quote]
On 2003-05-09 13:21, zycho napisał:
Ale częstotliwosć aż tak radykalnie nie poleci... To w kjońcu dwa - trzy przystanki ?? No wystarczy dodać góra jeden trolejbus na linię i jest git. Czyli dokupić coś bez kasacji w przyszłym roku :smile: I jest na styku...


Patrząc na dzisiejsze przeloty autobusów na tej trasie to jest 9 minut jazdy. A biorąc pod uwagę to, że po wydłużeniu trasy powinna się znacznie zwiększyć ilość pasażerów na E to jeden trajtek dodatkowo (na B) byłoby chyba troszkę za mało. No, zawsze można D zawiesić...
zycho
 
Posty: 25
Dołączył: wtorek, 8 października 2002, 02:00
Lokalizacja: Lublina

Postprzez zycho » środa, 14 maja 2003, 10:06

Hm to w sumie nizły kawałek , ale o ile pamiętam to jest pod górkę ?? A to raj dla trolejbusów... No zawieszenie D - nie jestem tego zwolennikiem, ale w tym wypadku ma to sens.
Poprzednia stronaNastępna strona
Odpowiedz