RATUJMY TRAJTKI W BAZYLEI

Technika trolejbusowa

Moderatorzy: Leszek Matula, TFZ

dalnlod
Podpora BusForum
Podpora BusForum
 
Posty: 933
Dołączył: sobota, 16 marca 2002, 02:00
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez dalnlod » poniedziałek, 10 listopada 2003, 00:08

W Szwajcarii zagrożona likwidacją jest sieć trolejbusowa w Bazylei. Możemy przyczynić się do jej obrony przed pazernością administracji i podpisać petycję, do której link znajduje się na http://www.ltek.comernet.pl

Nie dajmy powtórzyć Słupska, gdziekolwiek by to nie było.

Bracia MKM do broni!!!
http://WWW.BOJKOT-WYBOROW.ORG
I.Q.
<i>BusForum</i>
 
Posty: 1848
Dołączył: niedziela, 7 września 2003, 02:00
Lokalizacja: Oświęcim
Avatar użytkownika

Postprzez I.Q. » poniedziałek, 10 listopada 2003, 00:38

Chciałbym to zrobić, ale jak na ironie jest to w języku niemieckim, takim, którego "niezbyt lubie". POMOCY!!! NIECH KTOŚ MI POWIE CO TAM TRZEBA ROBIĆ!!!

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: I.Q. dnia 2003-11-09 23:39 ]</font>
Jelcz PR110E #821
Fachowiec BusForum
Fachowiec BusForum
 
Posty: 1695
Dołączył: wtorek, 25 czerwca 2002, 02:00
Lokalizacja: Lublin
Avatar użytkownika

Postprzez Jelcz PR110E #821 » poniedziałek, 10 listopada 2003, 18:48

[quote]
On 2003-11-09 23:08, dalnlod napisał:
W Szwajcarii zagrożona likwidacją jest sieć trolejbusowa w Bazylei. Możemy przyczynić się do jej obrony przed pazernością administracji i podpisać petycję, do której link znajduje się na http://www.ltek.comernet.pl

Nie dajmy powtórzyć Słupska, gdziekolwiek by to nie było.

Bracia MKM do broni!!!


Tak jak mówi I.Q., przydałoaby sie jakaś instrukcja bo nei każdy jest na tyle dobry w neimeickim by dojśc co gdzie jest na tejze stronie.
dalnlod
Podpora BusForum
Podpora BusForum
 
Posty: 933
Dołączył: sobota, 16 marca 2002, 02:00
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez dalnlod » poniedziałek, 10 listopada 2003, 23:14

Na wtorek postaram się przetłumaczyć.
http://WWW.BOJKOT-WYBOROW.ORG
poha.inc
<i>BusForum</i>
 
Posty: 612
Dołączył: niedziela, 3 sierpnia 2003, 02:00
Lokalizacja: W-ch
Avatar użytkownika

Postprzez poha.inc » wtorek, 11 listopada 2003, 03:15

[quote]
On 2003-11-10 22:14, dalnlod napisał:
Na wtorek postaram się przetłumaczyć.



A własciwie gdzie jest ta bazylea?
[url=http://groups.google.pl/group/pl.misc.transport.miejski/msg/133ecae8a49ca99f?dmode=source]http://transport.asi.pwr.wroc.pl/[/url]
Locutus
<i>BusForum</i>
 
Posty: 3493
Dołączył: sobota, 28 grudnia 2002, 02:00
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Avatar użytkownika

Postprzez Locutus » wtorek, 11 listopada 2003, 08:37

W Szwajcarii :grin:

Pzdr.
LOKI
[url=http://www.pkk.info.pl][color=blue]Platforma Komunikacyjna Krakowa[/color][/url] - najprzyjaźniejsze użytkownikowi forum o krakowskiej komunikacji miejskiej.
seba
Weteran BusForum
Weteran BusForum
 
Posty: 1162
Dołączył: poniedziałek, 18 sierpnia 2003, 02:00
Lokalizacja: Toruń
Avatar użytkownika

Postprzez seba » wtorek, 11 listopada 2003, 15:48

[quote]
On 2003-11-11 02:15, poha.inc napisał:
[quote]
On 2003-11-10 22:14, dalnlod napisał:
Na wtorek postaram się przetłumaczyć.



A własciwie gdzie jest ta bazylea?


Bazylea, Basel, Bâle, Basilea, miasto w północnej Szwajcarii, stolica półkantonu Bazylea - Miasto. 168 tys. mieszkańców (1998).

Miasto istniało już w czasach rzymskich, nosiło wówczas nazwę Basilia. W V w. włączone w skład państwa Franków. W 1032 przeszło pod panowanie Niemiec. Od XIV w. posiadało status wolnego miasta Rzeszy. Założony w 1460 uniwersytet stał się ośrodkiem odrodzenia i reformacji. Od 1501 miasto znalazło się w granicach Związku Szwajcarskiego.

Ważny ośrodek gospodarczy Szwajcarii, siedziba licznych instytucji finansowych, banków, miejsce targów międzynarodowych. Szczególnie dobrze rozwinięty przemysł chemiczny i farmaceutyczny, siedziba zakładów koncernu Ciba i Sandoz. Duży port na Renie. Ważny węzeł komunikacyjny o znaczeniu krajowym i międzynarodowym.

Zabytki: katedra romańsko-gotycka (XII - XIV w.), gotycki kościół św. Leonarda, klasztor Kartuzów (XVI w.), zabytkowa zabudowa starego miasta.

http://wiem.onet.pl/wiem/bmp/14545-1162.jpg
http://wiem.onet.pl/wiem/bmp/20253-1601.jpg
dalnlod
Podpora BusForum
Podpora BusForum
 
Posty: 933
Dołączył: sobota, 16 marca 2002, 02:00
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez dalnlod » czwartek, 13 listopada 2003, 09:50

Poczekajcie proszę na tłumaczenie jeszcze kilka dni, albo godzin, bo mi komputer padł i nie moge ze swojego pisać.
pozdrawiam
http://WWW.BOJKOT-WYBOROW.ORG
I.Q.
<i>BusForum</i>
 
Posty: 1848
Dołączył: niedziela, 7 września 2003, 02:00
Lokalizacja: Oświęcim
Avatar użytkownika

Postprzez I.Q. » czwartek, 13 listopada 2003, 16:10

Szkoda, że to nie jest we francuskiej części Szwajcarii bo wtedy prawie bez problemów, ale niemiecki jakoś mi nie podchodzi... :wink:
poha.inc
<i>BusForum</i>
 
Posty: 612
Dołączył: niedziela, 3 sierpnia 2003, 02:00
Lokalizacja: W-ch
Avatar użytkownika

Postprzez poha.inc » sobota, 15 listopada 2003, 22:37

[quote]
On 2003-11-13 15:10, I.Q. napisał:
Szkoda, że to nie jest we francuskiej części Szwajcarii bo wtedy prawie bez problemów, ale niemiecki jakoś mi nie podchodzi... :wink:


No ja rowniez nic nie kumam pomimo ze chadzam czasem nawet po wegierskich stronach. Jednak strona ta nie jest zbyt czytelna :wink:
[url=http://groups.google.pl/group/pl.misc.transport.miejski/msg/133ecae8a49ca99f?dmode=source]http://transport.asi.pwr.wroc.pl/[/url]
dalnlod
Podpora BusForum
Podpora BusForum
 
Posty: 933
Dołączył: sobota, 16 marca 2002, 02:00
Lokalizacja: Słupsk

Postprzez dalnlod » środa, 19 listopada 2003, 14:24

Sprawa wygląda tak, że (jak zrozumiałem) w Basel są obecnie 2 linie trajtkowe, z dobrymi młodymi (chyba 8 lat) trajtkami Neoplana. BVG Basel chce zlikwidować linie tłumacząc je kosztami eksploatacji. Riposta obrońców trajtków jest taka, że w likwidacji nie ma względów oszczędnościowych, bo sam demontarz będzie kosztował tyle, a tyle...
Ekolodzy widzą rozwiązanie w podłączeniu do sieci jeszcze jednej linii (przynajmniej ja to tak przetłumaczyłem). Słusznie przypominają, że trajtki są ekologiczne i nowoczesne, w przeciwieństwie do autobusów, które jeżdżą po Bazylei. Ponadto użytkowanie trajtków niesie ze sobą wygodę mieszkańców okolic gdzie jeżdżą trajtki, z wiadomocyh względów (czyste powietrze i cisza).

Tak to wygląda po krótce, nie mam przed sobą tekstu, bo komputer mi całkiem padł. Konkretnie przetłumaczę, jak będe miał stały dostęp do swojego peceta.
HOUK!!!
http://WWW.BOJKOT-WYBOROW.ORG
poha.inc
<i>BusForum</i>
 
Posty: 612
Dołączył: niedziela, 3 sierpnia 2003, 02:00
Lokalizacja: W-ch
Avatar użytkownika

Postprzez poha.inc » czwartek, 20 listopada 2003, 22:07

[quote]
On 2003-11-19 13:24, dalnlod napisał:
Sprawa wygląda tak, że (jak zrozumiałem) w Basel są obecnie 2 linie trajtkowe, z dobrymi młodymi (chyba 8 lat) trajtkami Neoplana. BVG Basel chce zlikwidować linie tłumacząc je kosztami eksploatacji. Riposta obrońców trajtków jest taka, że w likwidacji nie ma względów oszczędnościowych, bo sam demontarz będzie kosztował tyle, a tyle...
Ekolodzy widzą rozwiązanie w podłączeniu do sieci jeszcze jednej linii (przynajmniej ja to tak przetłumaczyłem). Słusznie przypominają, że trajtki są ekologiczne i nowoczesne, w przeciwieństwie do autobusów, które jeżdżą po Bazylei. Ponadto użytkowanie trajtków niesie ze sobą wygodę mieszkańców okolic gdzie jeżdżą trajtki, z wiadomocyh względów (czyste powietrze i cisza).

Tak to wygląda po krótce, nie mam przed sobą tekstu, bo komputer mi całkiem padł. Konkretnie przetłumaczę, jak będe miał stały dostęp do swojego peceta.
HOUK!!!



Moze panowie z lteku by sie pokusili o jakis artykulik na temat bazylei zeby przyblizyc nam co niecoa tą sieć :wink:
[url=http://groups.google.pl/group/pl.misc.transport.miejski/msg/133ecae8a49ca99f?dmode=source]http://transport.asi.pwr.wroc.pl/[/url]
I.Q.
<i>BusForum</i>
 
Posty: 1848
Dołączył: niedziela, 7 września 2003, 02:00
Lokalizacja: Oświęcim
Avatar użytkownika

Postprzez I.Q. » piątek, 21 listopada 2003, 18:36

Właśnie. POPIERAM!!! :smile:
Ik 280 E 651
 

I po co ...skoro ekolodzy twierdzą że w 2025 roku ....

Postprzez Ik 280 E 651 » wtorek, 25 listopada 2003, 20:58

trolejbusy będą przeżytkiem!

I tak nic ten protest NIC NIE ŻDZIAŁA!!!!!!!!!!!!!!!

Linia 34 zawieszono w 2000 roku pozostałe dwie obsługiwane są Tb i A-bus MAN NG 313 więc po co te trolejbusy .... Obecnie z 12 szt Tb 3 są zepsute!

Neoplany już są brane pod młotek ... w pogłoskach mówi się że trafią do Genewy, która kupuje 50 Tb , 10 przegubowych i 40 dwuprzegubowych. OT taka ciekawostka dla Was miłośników.
I.Q.
<i>BusForum</i>
 
Posty: 1848
Dołączył: niedziela, 7 września 2003, 02:00
Lokalizacja: Oświęcim
Avatar użytkownika

Postprzez I.Q. » środa, 26 listopada 2003, 00:52

Dzięki. Troszkę szkoda tych pojazdów :-(
Następna strona
Odpowiedz