RATUJMY TRAJTKI W BAZYLEI

Technika trolejbusowa

Moderatorzy: Leszek Matula, TFZ

2to
Weteran BusForum
Weteran BusForum
 
Posty: 104
Dołączył: czwartek, 4 grudnia 2003, 02:38
Lokalizacja: Caen (Francja)
Avatar użytkownika

Re: I po co ...skoro ekolodzy twierdzą że w 2025 roku ....

Postprzez 2to » środa, 7 stycznia 2004, 00:37

[quote="Ik 280 E 651"]Neoplany już są brane pod młotek ... w pogłoskach mówi się że trafią do Genewy, która kupuje 50 Tb , 10 przegubowych i 40 dwuprzegubowych.


Korekta: raczej na odwrot czyli 40 przegubow i 10 dwu-przegubowych. Na pewno dwuprzegubow ma byc 10 o ile zajdzie taka potrzeba. Na razie jeden trajtek zostal wydluzony u producenta (Hess) o srodkowa przyczepe. Jest to nr 721 ktory powrocil do Genewy 9/12 i przeszedl proby w czsie wakacji. Teraz powinien juz jezdzic na linii10.
Oto on
[img]http://www.protrolleybus.ch/images/hess,tpg,doppelgelenktrolleybus.JPG[/img]
2to
Nie ma to jak IKARUS 293
Sokół
Weteran BusForum
Weteran BusForum
 
Posty: 136
Dołączył: niedziela, 4 kwietnia 2004, 12:01
Lokalizacja: Łódź-Bałuty

Postprzez Sokół » czwartek, 17 czerwca 2004, 22:15

przecieram oczy ze zdziwienia że to w Szwajcarii takie coś sie dzieje
sram na busy
Poprzednia strona