Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

ETZT 2020: ZTM chce przekonać pracodawców do komunikacji

infotrans
21.09.2020 10:00
0 Komentarzy

Specjalna oferta dla pracodawców to kolejna inicjatywarozpoczęta przez ZTM w ramach Europejskiego Tygodnia Zrównoważonego Transportu.

Jej celem jest zachęcenie pracodawców do promocji komunikacji miejskiej wśródswoich pracowników. Pierwszym partnerem, który razem z ZTM będzie propagowałkomunikację miejską jest firma TDJ.

Zostań komunikacyjny partnerem!

W ramach programu w promocję transportu publicznego mająwłączyć się poszczególne firmy. ZTM przyznawał będzie im tytuł partnera, któryłączy się z przeprowadzeniem akcji promocyjnej. Przedsiębiorstwo może równieżotrzymać możliwość zamieszczenia reklamy na nośnikach ZTM.

Firmy, które przystąpią do programu mogą zyskać dedykowanąobsługę, a nawet zniżki na zakup biletów. Dodatkowo podróż komunikacjąpubliczną pozwala ograniczyć koszty dojazdu do pracy, a także może przyczynićsię do ograniczenia korków na głównych ulicach miast w godzinach szczytu. Jedenautobus może bowiem przewieźć tyle osób, ile znajduje się nawet wkilkudziesięciu samochodach osobowych. Zmniejszą się korki, skróci się czasdojazdu do pracy, a wszyscy ci, którzy wybiorą przejazd autobusem lubtramwajem, nie będą musieli tracić dodatkowych minut na znalezienie miejscaparkingowego.

-„Wyjście do pracodawców to nasza kolejna inicjatywa podjętaw ramach Europejskiego Tygodnia Zrównoważonego Transportu. Polega ona nasprzedaży biletów miesięcznych firmom. Przy większym zamówieniu możemyoczywiście rozmawiać o rabacie. Chcemy w ten sposób nakłaniać przedsiębiorcówdo tego, aby ci przekonywali swoich pracowników do korzystania z komunikacjimiejskiej – wyjaśnia Michał Wawrzaszek, rzecznik prasowy ZTM. – Dlaczego?Dlatego, że jest ona bardziej ekologiczna, rozwiązuje problemy z parkowaniem ijest to pewnego rodzaju benefit dla pracowników. Ponadto jest to elementwpisujący się w wartości, które są podzielane przez nowoczesne, duże firmy. Zjednej strony chodzi m.in. o idee, np. troskę o planetę. Z drugiej strony owyróżnienie się na rynku pracy – wylicza Wawrzaszek.

Komentarze