Polskie prototypy tramwajów

Wszelkie dyskusje o tramwajach

Moderatorzy: Leszek Matula, TFZ

kulikowski
Ekspert BusForum
Ekspert BusForum
 
Posty: 935
Dołączył: sobota, 17 marca 2007, 01:10
Lokalizacja: Warszawa
Avatar użytkownika

Polskie prototypy tramwajów

Postprzez kulikowski » czwartek, 25 sierpnia 2011, 16:14

[quote]104N:
[url=http://images43.fotosik.pl/83/9ad650d44554058d.jpg][img]http://images43.fotosik.pl/83/9ad650d44554058dgen.jpg[/img][/url]

107N (dla poznańskiej Pestki):
[img]http://images48.fotosik.pl/184/25476a3ca78cf945gen.jpg[/img]

108N:
[url=http://images48.fotosik.pl/207/3d5d5bb25ea8aabd.jpg][img]http://images48.fotosik.pl/207/3d5d5bb25ea8aabdgen.jpg[/img][/url]

110N:
[url=http://images47.fotosik.pl/264/2f5908b97b447dbf.jpg][img]http://images47.fotosik.pl/264/2f5908b97b447dbfgen.jpg[/img][/url]


źródło: ryc. TLG@Wawkom.waw.pl
NIE dla ACTA!
kpc21
Ekspert BusForum
Ekspert BusForum
 
Posty: 1012
Dołączył: czwartek, 14 kwietnia 2011, 23:37

Re: Polskie prototypy tramwajów

Postprzez kpc21 » czwartek, 25 sierpnia 2011, 17:41

MPK Łódź też miało ciekawy pomysł na modernizację:
http://www.buslodz.pl/newtramlodz/cieka ... waju-805nf

Podobno przeznaczone to było na szybki tramwaj na trasie WZ (linia 10). Ostatecznie kupili Cityrunnery od Bombardiera, a samej linii nie dokończyli. Obecnie są plany dokończenia trasy WZ wraz z jej przedłużeniem na osiedle Olechów. Myśli się też znów nad "uprzegubowieniem" 805Na.
kulikowski
Ekspert BusForum
Ekspert BusForum
 
Posty: 935
Dołączył: sobota, 17 marca 2007, 01:10
Lokalizacja: Warszawa
Avatar użytkownika

Re: Polskie prototypy tramwajów

Postprzez kulikowski » środa, 10 stycznia 2018, 23:59

8B (kod fabryczny):
[url]https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/26047038_1915815808447406_2530128123200800003_n.jpg?oh=6bae49eee45f3c7e95ea222f7a9199cf&oe=5ABC79DB[/url]


4A (kod fabryczny):
[url]https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/25995006_1917032554992398_3467972327292033292_n.jpg?oh=820140d20b2bebee8b328a71f41d7585&oe=5AC5A1B0[/url]


4E (kod fabryczny):
[url]https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/26167661_1917224574973196_7730222399805982903_n.jpg?oh=dd892847280ebfaa2443ccbce8fb9e8d&oe=5AFD498D[/url]


F (kod fabryczny):
[url]https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/26056119_1916874305008223_4960893283165999196_n.jpg?oh=aaeebecfced14125c7b8e5ef0c100c9e&oe=5ABF675A[/url]


4D (kod fabryczny):
[url]https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/26113929_1917223208306666_6078857240802391735_n.jpg?oh=e15190cc82516b74d51bfa6e12114109&oe=5AFEFE05[/url]


4B (kod fabryczny):
[url]https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/26055962_1917033148325672_4863823130602339266_n.jpg?oh=2ff782887d363ad9b41371501b8c20c2&oe=5ABD1A58[/url]


4C (kod fabryczny):
[url]https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/26168869_1917222604973393_8737938626550533169_n.jpg?oh=772ec7d4c5fe304020e16b61c64c1d06&oe=5ABBCE71[/url] Michał Kiembrowski w: Zakręceni Tramwajami@Facebook


Źródło: Michał Kiembrowski w: Zakręceni Tramwajami@Facebook
NIE dla ACTA!