Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

UTK o awarii systemu biletowego PKP Intercity

infotrans
18.07.2015 16:37
0 Komentarzy

Ze względu na konieczność ochrony praw pasażerów oraz w związku z kolejnymi, trwającymi od poniedziałku, 13 lipca br. utrudnieniami w funkcjonowaniu systemu sprzedaży biletów i rezerwacji miejsc w PKP Intercity S.A. oraz wynikającymi z nich znacznymi niedogodnościami dla pasażerów, Prezes Urzędu Transportu Kolejowego postanowił włączyć do materiału dowodowego prowadzonego postępowania administracyjnego informacje dotyczące aktualnie występujących utrudnień oraz wezwał spółkę do przedstawienia szczegółowych wyjaśnień.
Prowadzone postępowanie administracyjne zostało wszczęte przez Prezesa UTK po ostatniej tak poważnej niesprawności systemu sprzedaży biletów i rezerwacji miejsc w PKP Intercity S.A., która trwała od 15 listopada 2014 r. Wówczas, tak jak obecnie, pasażerowie spotykali się ze znacznymi utrudnieniami podczas zakupu biletów oraz rezerwacji miejsc.
Należy przypomnieć, że zgodnie z przepisami Prawa przewozowego, przewoźnik jest zobowiązany do zapewnienia podróżnym odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny oraz wygody i należytej obsługi. Przez należytą obsługę należy rozumieć również rozumieć  prawidłowe działanie systemu sprzedaży biletów i rezerwacji miejsc.

Komentarze