Autobusy dwuprzegubowe

Konstrukcje autobusów od "a" do "z"

Moderatorzy: Leszek Matula, TFZ

NDT
Ekspert BusForum
Ekspert BusForum
 
Posty: 2483
Dołączył: czwartek, 12 października 2006, 08:42
Lokalizacja: Gdynia
Avatar użytkownika

Postprzez NDT » czwartek, 10 stycznia 2008, 07:50

[quote="michał1142"]reasumując: dyrektywa WE mówi o możliwości odstępstw w krajach członkowskich-tylko co by było gdyby pojazd przegubowy(o długości18,75)miał przejechać przez kilka krajów wspólnoty-mogła by być sytuacja,że na terenie jakiegoś kraju pojazd byłby traktowany jako gabaryt......?????


Nie wydaje mi się. W Niemczech istnieją bardzo podobne przepisy, jeśli chodzi o transport publiczny, a jeżdżą tam pojazdy 24-metrowe, więc nie wydaje mi się, aby w którymś z krajów jeździł na lawecie (tudzież na haku).
[color=#3366FF]Chronisz środowisko na piątkę z plusem, gdy podróżujesz Gdyńskim trolejbusem![/color]
michal1142
Ekspert BusForum
Ekspert BusForum
 
Posty: 960
Dołączył: sobota, 29 grudnia 2007, 00:31
Lokalizacja: kołobrzeg

Postprzez michal1142 » czwartek, 10 stycznia 2008, 17:11

Właściwie to sytuacja jest zgoła odwrotna-u nas jest dopuszczalna długość ciągnika z przyczepami 22m,a co do autobusu,to również u nas przepisy mówią o przegubowcu 18m,a w krajach wspólnoty 18,75...
busiarzom stop!!!
Poprzednia strona