WŁASNA DZIALLNOŚC GOSPODARCZA

Relacje z imprez autobusowych, urlopów z autobusem w roli głównej

Moderatorzy: Leszek Matula, TFZ

madmax1969

WŁASNA DZIALLNOŚC GOSPODARCZA

Postprzez madmax1969 » czwartek, 4 sierpnia 2011, 23:21

Witam wszystkich Forumowiczow.Jestem tu calkiem swierzy,ale zapewniam ze nie jestem laikiem jesli chodzi o transport.Pracuje juz w tym zawodzie wiele lat.W roku 1998 zasiadlem pierwszy raz za sterami Scani 112 Double-decker (podobna jak na zdjeciu)Obrazek w firmie AXET z Krakowa.Po kilku miesiacach okazalo sie ze moj status pracownika to 1/4 etatu w przewozach miedzynarodowych,a mowie tu glownie o wahadlach do Chorwacji(Duga Uvala).Nie zastanawiajac sie odeszlismy z koleega R do innej Firmy,a tam tez sprzet przypominajacy czasy Zeusa,lecz warunki mialy byc ciut lepsze.No coz,czlek nie wielblad,napic sie musi,tak wiec zaznajomilismy sie ze sprzetem i opilismy sprawe jak nalezy.Ale po kilku jazdach okazalo sie ze firma(Cuba Tours) nie placi naleznych poborow,obwinia inne biura,ktorte nie wplacily kasy na ich konta.Wiec My jak te osiolki zabralismy sie gdzie indziej,okazalo sie ze firma solidna,prowadzi regularne przewozy do Wloch i Austrii(JORDAN)a szkopol polegal na tym ze,zatrudnienie mialo polegac na otwaciu :WLASNEJ DZIALALNOSCI GOSPODARCZEJ jako "Uslugi kierowcy".No coz,czasy ciezkie,kasa potrzebna wiec do dziela:Gmina,US,REGON,PIECZATKA i juz jestesmy wlascicielami Firmy Uslugowej-hehehe,ale na jakiej podstawie ?????Obecnie od kilku lat(2005) mieszkam i pracuje w UK jako kierowca,ale tu nie ma czegos takiego..........jak WLASNA DZIALALNOSC (Self-employment) w charakterze KIEROWCY !!!!