Łódź

Propozycje, uwagi, opinie dot. Spisu Przewoźników InfoBusa

Moderatorzy: Leszek Matula, TFZ

JAROMIR_9700
Fachowiec BusForum
Fachowiec BusForum
 
Posty: 345
Dołączył: niedziela, 28 stycznia 2007, 10:16
Lokalizacja: Zgierz
Avatar użytkownika

Postprzez JAROMIR_9700 » niedziela, 25 marca 2007, 00:13

Ale Connecto nie sa wysokopodlogowe, nalezy rozroznic wysokopodlogowosc od sredniej.
NDT
Ekspert BusForum
Ekspert BusForum
 
Posty: 2483
Dołączył: czwartek, 12 października 2006, 08:42
Lokalizacja: Gdynia
Avatar użytkownika

Postprzez NDT » niedziela, 25 marca 2007, 07:14

[quote="JAROMIR_9700"]Ale Connecto nie sa wysokopodlogowe, nalezy rozroznic wysokopodlogowosc od sredniej.


Ale dla osoby na wózku nie ma różnicy, czy są 3 czy 2 stopnie. Tak samo musi poprosić inną osobę, włożyć w to wiele wysiłków. Ja zgadzam się z Locutusem. Lepiej jest kupić niskopodłogowe używańce, niż średniopodłogowe nówki. Obecnie na rynku jest dostępnych wiele używanych pojazdów niskopodłogowych za przystępną cenę. Za przykład mogę podać Neoplany z 1997 r., które teraz jeżdżą w GOP-ie. Jak się trochę poszuka, to można znaleźć naprawdę ciekawe oferty.
[color=#3366FF]Chronisz środowisko na piątkę z plusem, gdy podróżujesz Gdyńskim trolejbusem![/color]
JAROMIR_9700
Fachowiec BusForum
Fachowiec BusForum
 
Posty: 345
Dołączył: niedziela, 28 stycznia 2007, 10:16
Lokalizacja: Zgierz
Avatar użytkownika

Postprzez JAROMIR_9700 » niedziela, 25 marca 2007, 10:20

Ale dla osob o kulach i schorowanych jest roznica, czy jeden maly schodek w Connecto czy dwa wysokie schody w Ikarusie. Osoby na wozku i tak przewaznie musza prosic osoby do pomocy.. A kolega skoro tak mowia nie zycze zle ale zycze kiedys gipsu usztywniajacego cala noge i nie widzenia roznicy w tym czy podjedzie Ikarus Czy Connecto.
vecto
Ekspert BusForum
Ekspert BusForum
 
Posty: 511
Dołączył: środa, 8 lutego 2006, 14:51
Lokalizacja: Lublin

Postprzez vecto » niedziela, 25 marca 2007, 10:26

NDT Ty jesteś jak chorągiewka. Co chwilę zmieniasz zdanie.
Po pierwsze Conecta mają 1 stopień. Po drugie ciężko jest znaleźć w miarę nowe przegubowce w dobrym stanie ( tj. to zrobił Kraków albo Gdańsk). Po drugie okres eksploatacji będzie krótszy a koszty większe. Także nadal uważam że przedsiębiorstwa których niestać na dziadostwo (tj. Jelcz) ale mają na nowe powinny rozważać zakup właśnie takich Mercedesów które jak już mówiłem sa WYPRODUKOWANE w Turcji ale to i tak Mercedesy.
PS Można też zrobić jak MPK Lublin odstępując całkowicie od zakupu przegubowców ( Solaris to taki wyjątek) i kupowanie pojazdów o standardowej długości.
Unkel
Ekspert BusForum
Ekspert BusForum
 
Posty: 704
Dołączył: sobota, 18 grudnia 2004, 22:52
Lokalizacja: Wrocław/Stargard
Avatar użytkownika

Postprzez Unkel » niedziela, 25 marca 2007, 10:34

jeden szkopul, connecto jest drozsze od Jelczy
Kroelewicz
Ekspert BusForum
Ekspert BusForum
 
Posty: 1408
Dołączył: niedziela, 25 grudnia 2005, 21:00
Lokalizacja: Lisboa
Avatar użytkownika

Postprzez Kroelewicz » niedziela, 25 marca 2007, 11:53

[quote="NDT"] No to może Ty mnie oświecisz? Nie mówię tutaj o darmobusach, bo wiadomo, że to zależy od supermarketu. Ale powiedz, kiedy znikną średniopodłogowce?

Nie wiem i nie wiem, czy ktokolwiek wie. Średniopodłogowe przeguby zostały dopuszczone na przetargach na nocki i niektóre zadania szczytowe poranne w dni nauki szkolnej a umowy są zawierane na cztery lata. Wynika z tego zatem, że co najmniej do 2011 roku w sieci ZKM Gdynia mogą pojawiać się PSy, a w niektóre noce także SSy. Sądzę też, że w pewnym momencie przyjdzie czas na zaakceptowanie kursowania SSów w porze porannych dowozów do szkół. Szkoda byłoby nie skorzystać z kilku hipermarketowych autobusów, które zaczynają pracę dopiero koło dziewiątej.

[quote="JAROMIR_9700"] (...)A problem zwiazkowcow i pracy kierowcow to ich problem. Jak sie kierowcy zgadzaja to ja niewidze problemu. Osobiscie nie jezdze w komunikacji miejskiej bo to mnie nie pociaga, ale jak Ci kierowcy zgadzaja sie to czemu zarzad ma nie wykorzystywac i za mniejsze pieniadze nie placic nadgodzin???

Wszystko dobrze, tylko istnieją unormowania prawne dotyczące czasu pracy i odpoczynku - dlaczego kierowca prywatnego przewoźnika ma ich przestrzegać, a kierowca MPK nie?
[quote](...) Proste i logiczne.

Powiedz to PIPowi, ITD, Policji i prokuraturze. ;)
[quote]A lodzki prezes za to co zrobil i tak jest bohaterem bo grozil nam paraliz komunikacyjny na skutek bankructwa MPK a co jest to widac.

Jak najbardziej zrobił kawał dobrej roboty i choć z częścią jego działań (lub ich prezentacją na zewnątrz) nie zgadzam to pokazał, że (przynajmniej krótkookresowo) można wyciągnąć komunalnego na prostą.
Ostatnio edytowano niedziela, 25 marca 2007, 16:23 przez Kroelewicz, łącznie edytowano 3 razy
Locutus
<i>BusForum</i>
 
Posty: 3502
Dołączył: sobota, 28 grudnia 2002, 02:00
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Avatar użytkownika

Postprzez Locutus » niedziela, 25 marca 2007, 12:17

[quote="Unkel"]jeden szkopul, connecto jest drozsze od Jelczy


No właśnie ]:->

Pozdrawiam !
LOKI
[url=http://www.pkk.info.pl][color=blue]Platforma Komunikacyjna Krakowa[/color][/url] - najprzyjaźniejsze użytkownikowi forum o krakowskiej komunikacji miejskiej.
aleksej
Weteran BusForum
Weteran BusForum
 
Posty: 131
Dołączył: wtorek, 8 listopada 2005, 23:54

Postprzez aleksej » niedziela, 25 marca 2007, 13:32

[quote="Unkel"]jeden szkopul, connecto jest drozsze od Jelczy


Tak? A to ciekawe, Conecto O345G dla Lodzi bylo tansze niz Jelcze M181MB/3 dla Krakowa.

A zreszta nie ma o czym juz dyskutowac nowe Conecto beda niskopodlogowe (i to w 100%) a starej konstrukcji juz nie sprzedaja (bo chyba jeszcze produkuja ale tylko na rynek turecki).

Aleksej
Unkel
Ekspert BusForum
Ekspert BusForum
 
Posty: 704
Dołączył: sobota, 18 grudnia 2004, 22:52
Lokalizacja: Wrocław/Stargard
Avatar użytkownika

Postprzez Unkel » niedziela, 25 marca 2007, 13:47

zaś oidp bydgoskie byly drozsze. Cena generowana jest losowo? ;)
Locutus
<i>BusForum</i>
 
Posty: 3502
Dołączył: sobota, 28 grudnia 2002, 02:00
Lokalizacja: Romilly-sur-Seine
Avatar użytkownika

Postprzez Locutus » czwartek, 29 marca 2007, 10:49

1. Bydgoskie Connecto były droższe nawet od Solarisa...
2. AFAIR, na razie przegubowy niskpodłogowy Connecto nie istnieje nawet w formie prototypu – a jego wprowadzenie na rynek zapowiadane jest dopiero na rok 2008...

Pozdrawiam!
LOKI
[url=http://www.pkk.info.pl][color=blue]Platforma Komunikacyjna Krakowa[/color][/url] - najprzyjaźniejsze użytkownikowi forum o krakowskiej komunikacji miejskiej.
Poprzednia strona
Odpowiedz
cron