Składy wagonowe w LEO Express?
Czeski prywatnyprzewoźnik LEO Express cały czas myśli o uruchomieniu kolejnych połączeń.Ostatnie plany obejmują pociągi do Monachium.
Firma chce uruchomić na tej trasie pociągi expressowe.Miałyby one być obsługiwane składami wagonowymi, co stanowiłoby swoistą nowośću tego przewoźnika. Na przygotowanej wizualizacji możemy zobaczyć taki pociągprowadzony lokomotywą Siemens Vectron. Przewoźnik zapowiada, że na ich pokładziebędzie klimatyzacja, dostęp do Internetu, przekąski, możliwość transporturowerów i nart oraz system rozrywki pokładowej. Składy mogłyby kursować zprędkością do 160 km/h. Dotychczas wszystkie kolejowe połączenia czeskiegoprzewoźnika były, i nadal są, realizowane ezt-ami Flirt Stadlera.
LEO Express twierdzi, że jest już po rozmowach z władzamiBawarii i deklaruje gotowość do uruchomienia ww. połączenia kolejowego.Przypomnijmy, że do Monachium docierają już autobusy przewoźnika. Firmainformuje też, że wysłała do właściwych organów stosowne dokumenty, którychpozyskanie warunkuje uruchomienie pociągów na tej trasie. Przewoźnik liczy nadofinansowanie na obsługę krajowego odcinka.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze