Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Lufthansa z nowym logo! [FILM]

infoair
08.02.2018 10:28
0 Komentarzy

Lufthansa pokazała swój nowy, zmodernizowany wizerunek markiklientom i pracownikom podczas dwóch dużych wydarzeń we Frankfurcie i Monachiumw środę, 7 lutego.

Najbardziej widoczną zmianą jest nowe malowanie samolotów.Przed 3 tysiącami gości we Frankfurcie i Monachium, Lufthansa oficjalniezaprezentowała Boeinga 747-8 praz Airbusa 321 z nowym designem. W zeszłymtygodniu, poszczególne detale wywołały wiele dyskusji, szczególnie w mediach społecznościowych.Reakcja na nowy wygląd była w przeważającej mierze pozytywna, chociaż niektórymbrakowało tradycyjnego żółtego koloru. Niemniej jednak otrzyma on specjalnąfunkcję – wyróżniającą i pomoże w orientacji na lotniskach. W przyszłości kolorżółty znajdzie się między innymi na każdej karcie pokładowej oraz wszystkichstanowiskach lotniskowych Lufthansy.

-„Lufthansa się zmieniła, jest bardziej nowoczesna i odnosiwiększe sukcesy niż kiedykolwiek. Od teraz, będzie to również widoczne dlawszystkich poprzez nowy design.“ – powiedział Carsten Spohr, Prezes ZarząduDeutsche Lufthansa AG. „Żuraw był z nami od zawsze i oznacza pewną obietnicą.Po dzień dzisiejszy, wciąż jest symbolem najwyższej jakości, doskonałejobsługi, umiejętności lotniczych, niezawodności, innowacyjnego ducha i oznaczazaufanie.“

W kontekście cyfryzacji i zmieniających się wymagańklientów, Lufthansa uznała, że firma musi zmodernizować wygląd samolotów, abypozostać nowoczesną. Grupa inwestuje dwa miliardy euro rocznie w nowe, paliwooszczędnesamoloty. Usługi premium na pokładzie i na ziemi spełniają indywidualnewymagania klientów. Lufthansa otrzymła nagrodę Platinum Award odMiędzynardowoego Zrzeszenia Przewoźników Powietrznych IATA za swoje nowecyfrowe usługi i jest pierwszą i jedyną linią lotniczą w Europie nagrodzonąpiątą gwiazdką od Skytrax. Wprowadzenie nowej klasy biznes w Boeingu 777-9 wciągu dwóch lat jest przykładem, jak droga w kierunku modernizacji będziekonsekwentnie realizowana w przyszłości.

Z okazji 100. rocznicy żurawia, każdy szczegół nowegodesignu otrzymał nową wersję, aby sprostać wymaganiom ery cyfrowej. Nowy wyglądLufthansy nadaje poszczególnym elementom nowoczesną jakość, która wyostrza ichwpływ. Projektanci uznali, że przywiązanie do wyjątkowej tradycji markiLufthansa i poprowadzenie jej w przyszłość ma ogromne znaczenie.

{https://www.youtube.com/watch?v=c1itSWgouXU}

Dziedzictwo spotyka przyszłość

Żuraw, charakterystyczna ikona na niebie, zaprojektowanydokładnie 100 lat temu przez grafika Otto Firle, pozostanie ikoną Lufthansy. Wprzyszłości będzie cieńszy, lepiej wpasowując się w cyfrowy świat. Takżecieńszy pierścień sprawi, że żuraw będzie wyglądać bardziej elegancko,wprowadzając go na pierwszy plan i zapewniając mu więcej przestrzeni.Podsumowując, logo zyska lekkość i elegancję. Zachowane zostanie również znaneniebiesko-żółte połączenie kolorów Lufthansy – ale ich użycie zostaniezdefiniowane na nowo. Niebieski stworzony specjalnie dla Lufthansy jest niecociemniejszy, elegantszy i staje się wiodącym kolorem marki. Oznaczaniezawodność, przejrzystość i wartość.

Po 30-stu latach, flota Lufthansy będzie stopniowo zmieniaćmalowanie. Nowy design został stworzony w ścisłej współpracy z licznymiekspertami. Po wstępnych, intensywnych badaniach nad ponad 800 projektami ibarwami, nowy design został ukończony. W zgodzie ze standardem premium,dominującym kolorem w najbliższych dekadach będzie niebieski. We wnętrzu kabinygości powita obsługa w nowych uniformach oraz nowe akcesoria, uwzględniająceżółtą kolorystykę. Zastawa, kosmetyczki, koce czy poszewki na poduszki

w przyszłości również zostaną zmienione zgodnie z nowymi wytycznymi.Łącznie w ciągu najbliższych dwóch lat wymienionych będzie ponad 160 milionówakcesoriów pokładowych.

Ważne wyzwanie dla nowej identyfikacji wizualnej stanowisprostanie oczekiwaniom cyfrowego świata – dziś i jutra. W uzupełnieniu dooptymalizacji żurawia, technicznie został on tak zaprojektowany, aby dobrzewyświetlał się szczególnie na urządzeniach mobilnych.

Nowa kampania

Otwartość i ciekawość – prezentacja nowej identyfikacjiwizualnej Lufthansy to także start nowej kampanii #SayYesToTheWorld, którakwestionuje znane ścieżki i nawyki. Lufthansa otwiera świat przed wszystkimiodkrywcami. W dobrym stylu, z ambicją ijakością. Z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb. Pewnie i stabilnie.

Również identyfikacja wizualna Lufthansa Group zostałaodświeżona. Z nowego logo zniknął żuraw, pisane jest przy użyciu wyłączniedyżych liter. Wzięto pod uwagę różnorodność marek Grupy oraz neutralność tychfirm. Nowopowstały font korporacyjny jest ponadczasowy i niezależny,charakteryzuje go użycie kapitalików.

Nowy odcień niebieskiego będzie kolorem dominujacym wLufthansa Group. Biel zapewni światło, żółty będzie komplementarnym kolorem wpalecie. Carsten Spohr mówi: “Jesteśmy dumni stanowiąc jeden z czynnikównapędzających globalizację i cieszymy się wprowadzając w życie nowych koncept.Mamy poczucie wartościowej pracy i spełnienia.“

Komentarze