Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Wyróżnienie dla MZK Toruń

infotrans
03.10.2019 12:45
0 Komentarzy

Miejski ZakładKomunikacji w Toruniu zdobył wyróżnienie w prestiżowym konkursie „KryształyPR-u”. Startował w kategorii „Najlepsza kampania promocyjno-informacyjna spółkisamorządowej'.

Został doceniony za prowadzoną już od kilku lat kampanięspołeczną „MZK bliżej Ciebie”, w której zwraca uwagę, jak ważnym elementem podróżyjest życzliwe zachowanie względem współpasażerów, i porusza kwestiebezpieczeństwa podróżowania.

Celem organizowanego przez Grupę PRC Holding Sp. z o.o.konkursu „Kryształy PR-u” jest promowanie i nagradzanie najbardziejwartościowych inicjatyw Jednostek Samorządów Terytorialnych i organówAdministracji Państwowej jako inspiratorów kreatywnych działań i rozwiązań.

Kampania „MZK bliżej Ciebie” ruszyła w listopadzie 2012roku. Polega na ekspozycji w wiatach przystankowych i wewnątrz pojazdówkolorowych plakatów typu citylight obrazujących w sposób humorystyczny niektóresytuacje, z jakimi możemy się spotkać podczas podróżowania komunikacją miejską.

Bądźmy dla siebieprzyjaźni, szanujmy cudzą własność, wzajemną prywatność i przestrzeń – toniektóre przesłania mającej edukacyjny charakter kampanii. Plakaty dotycząwielu aspektów, z którymi często stykamy się, kiedy jedziemy do pracy bądź nauczelnię. Niejednokrotnie spotkaliśmy uciążliwego współpasażera, który słuchamuzyki bez słuchawek, pije alkohol, pali e-papierosa. Często widzimy zniszczonei popisane siedzenia. Na plakatach przedstawione są takie sytuacje zkomentarzem, że takie zachowanie jest nieodpowiednie – mówi prezes MZK w ToruniuZbigniew Wyszogrodzki. Pasażerowie,stojąc na przystanku, jadąc tramwajem czy autobusem miejskim, zwracają uwagę naefektowne prace graficzne, które przygotował znany toruński rysownik MarcinTreichel. Taka forma przekazu trafia do odbiorców, gdyż zasada „uczyć bawiąc”zawsze się sprawdza. Mam nadzieję, że każdy, kto zobaczy na przystanku takiplakat, po wejściu do autobusu bądź tramwaju będzie pamiętał, że nie podróżujesam i musi okazać szacunek współpasażerom – dodaje.


Komentarze