Koniec modernizacji EN57 w Kolejach Dolnośląskich
Koleje Dolnośląskiekończą z modernizowaniem jednostek EN57. Jako ostatni odświeżony został skład onumerze 1703 ? ENdolino.
Przewoźnik informuje, że to już ostatnia modernizacja.Zrobiona została, według danych przewoźnika, za 25% kosztów pełnej modernizacji.To widać. Ale z drugiej strony skoro skład ma służyć za rezerwę.
Jak już informowaliśmy na łamach InfoRail zachowany zostanieklasyczny wygląd zewnętrzny składu, co wcale nie jest żadną wadą. Na pewnoznajdą się tacy, którzy stwierdzą, że jest to plus. Klasyczne zostaną teżściany wewnętrzne pojazdu. Nie wszystko jednak zostanie po staremu. Nowa będziepodłoga, grzejniki, gumy na łączeniach. Na zewnątrz w ścianach bocznych pojawiąsię wyświetlacze. Usunięte zostały drzwi służbowe dla kierownika pociągu.Jednostka została również odmalowana w barwy województwa dolnośląskiego. Nowedrzwi pomalowane zostały na kolor czarny, który ma być lepiej widoczny dla osóbsłabo widzących. Zamontowana została również nowa kabina WC dostosowana dlapotrzeb osób niepełnosprawnych. Będą nowe okna, ale, co również znajdzie swoichzwolenników, klasycznie otwierane, bo opuszczane.
Jak wspomnieliśmy na wstępie prace przy modernizacjijednostki wykonywane są w Mińsku Mazowieckim, przez tamtejsze ZNTK. Obecnietrwają jazdy próbne jednostki.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze