Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Wygoda pociągu na pokładzie autobusów

inforail
17.01.2017 12:15
0 Komentarzy

Zgodnie zzapowiedziami firma LEO Express zainaugurowała dziś kursy na nowym połączeniuautobusowym Warszawa ? Wiedeń.

Nowa trasa oferuje kilka nowości. Będzie to pierwsza linia,która połączy austriacką stolicę z trzecim największym miastem Polski – Łodzią.W tym miejscu warto dodać, że LEO Express jest jedynym przewoźnikiem, którykorzysta z dworca Łódź Fabryczna.

Autobusy przejeżdżać również będą przez Częstochowę, Katowice,Ostrawę, Ołomuniec i Brno. Ponadtobędzie to pierwsze połączenie autobusowe, które połączy stolicę Austrii z takimimiastami jak: Łódź, Gliwice i Zabrze. To wyjście naprzeciw oczekiwaniompasażerów z mniejszych miast. Kurs ten jest także odpowiedzią na rosnącąpopularność połączeń krajowych wykonywanych przez LEO Express, które będąrealizowane w ramach tej linii w atrakcyjnej cenie od 10 złotych.

„To kolejne nowe połączenie, które w ostatnim czasieotworzyliśmy w Polsce. Mamy nadzieje, że nowa trasa będzie cieszyła się równiedużą popularnością jak nasze wcześniej uruchomione kursy do Czech lub Lwowa. Wnajbliższym czasie planujemy kolejne nowości” ? mówi Peter Jančovič, dyrektorhandlowy LEO Express.

Kursy są realizowane przez nowoczesny tabor autobusowy,zapewniający komfortowy i szybki przejazd. Na pokładzie autobusu każdy pasażerma dostęp przez WiFi do darmowego bezprzewodowego połączenia internetowego. Dodyspozycji jest także szeroka oferta napojów i przekąsek – a to wszystkorealizowane przez profesjonalną obsługę pokładową. Specjalnie wybrane na tętrasę autobusy marki Scania i6 posiadają dwie klasy podróży: ekonomiczną ibiznesową. Klasa biznesowa oferuje wygodniejsze fotele, darmowe napoje ipierwszeństwo w obsłudze przez stewardów. Jest też więcej miejsca na nogi,dzięki rozmieszczeniu foteli. Sprawdziliśmy. Rzeczywiście miejsca w klasiebiznes jest wystarczająco dużo u nawet najbardziej wybredni pasażerowie niepowinni narzekać.

Przypomnijmy, że LEO Express jest rozwijającą sięmiędzynarodową prywatną firmą przewozową, która została założona w Czechach w2012 roku. Misją jest wprowadzenie nowej koncepcji podróży w regioniecentralnej Europy przy użyciu wysokiej jakości połączeń autobusowych,kolejowych lub nawet za pomocą e-scooter-ów. Pierwsze połączenia LEO Express,łączące Kraków z Czechami, zostały uruchomione w listopadzie 2014 roku. Odpaździernika 2016 Przewoźnik obsługuje również połączenia krajowe, które ciesząsię dużą popularnością. Czarno-złota flota autobusów LEO Express to nowoczesne,w pełni klimatyzowane i wyposażone w najnowsze technologiczne nowinkikomfortowe środki podróży. Łączymy 45 miast i 6 krajów (Czechy, Austrię, Słowację,Polskę, Ukrainę i Niemcy), wciąż rozwijając i udoskonalając naszą ofertę.Zgodnie z dzisiejszymi zapowiedziami jeszcze w tym roku przewoźnik chce uruchomićpierwsze połączenie kolejowe w naszym kraju. Będzie najprawdopodobniej obsługiwaćtrasę z Pragi do Warszawy. Trzymamy kciuki, konkurencja może wyjść na dobre.


Komentarze