20 wagonów 141A do modernizacji
Mamy kolejny przetarg na wykonanie modernizacji wagonów PKPIntercity. Tym razem chodzi o 20 sztuk jednostek 141A.
Zamówienie obejmuje wykonanie naprawy okresowej na 5 ? tym poziomie utrzymaniawraz z modernizacją. Pojazdy po wykonanej usłudze będą wagonamiprzedziałowymi 2 klasy.
Kryteria wyboruoferty są następujące:
Kryterium jakości – Gwarancja na wykonaną usługę Waga: 15
Kryterium jakości – Termin wykonania naprawy okresowej na 5-tym poziomieutrzymania wraz z modernizacją naprawy pierwszego wagonu Waga: 3
Kryterium jakości – Termin wykonania naprawy okresowej na 5-tym poziomieutrzymania wraz z modernizacją każdego z kolejnych wagonów Waga: 12
Cena – Waga: 70
Zamawiającywymaga udzielenia pisemnej gwarancji jakości na wykonaną usługę na okres niekrótszy niż 36 miesięcy. Czas na realizację zamówienia to 12 miesięcy.
O zamówieniemogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy ?w tym okresie, należycie wykonali dostawę (dostawy) lub naprawę (naprawy) niemniej niż 10 pojazdów kolejowych.
Oferty można składać do 2 marca 2016 roku.
Przygotowanie do i modernizacja wagonu osobowego obejmuje:
1. demontaż wszystkich maszyn, urządzeń, podzespołów,zespołów i elementów,
2. oczyszczenie z brudu, smaru , usunięcie starych powłokmalarskich i korozji,
3. weryfikację elementów, podzespołów i zespołów,
4. naprawa ostoi , szkieletu pudła, podłogi metalowej iposzycia pudła i dachu,
5. wykonanie prac modernizacyjnych szkieletu i poszyciapudła,
6. zabezpieczenie antykorozyjne i wygłuszenie,
7. wykonanie malatury zewnętrznej chemoutwardzalnej,
8. wykonanie izolacji cieplnej i akustycznej o wysokiejskuteczności,
9. montaż nowej podłogi, ścian i ścianek zgodnie z zakresemmodernizacji,
10. naprawę względnie wymianę elementów, podzespołów i zespołównie spełniających kryteriów określonych w warunkach technicznych odbioru, dokumentacjitechniczno – ruchowej, normach (EN, PN, ZN , TSI), instrukcjach i przepisach,
11. montaż nowych elementów i części zgodnie z zakresemmodernizacji,
12. montaż poszczególnych instalacji,
13. kontrolę jakości prac wykonanych w zakładzienaprawiającego wagon,
14. próby stanowiskowe,
15. próbną jazdę po wykonanej naprawie,
16. wykonanie koniecznych prób , badań i uzyskaniezezwolenia na dopuszczenie do eksploatacji typu pojazdu kolejowego.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze