Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

PKP chcą przebudować 16 dworców w dolinie Popradu

inforail
06.03.2017 06:28
0 Komentarzy

Polskie KolejePaństwowe S.A. ogłosiła przetarg na wykonanie usługa polegającej na opracowaniudokumentacji przedprojektowej, okołoprojektowej i dokumentacji projektowejtechnicznej wielobranżowej oraz prowadzenie nadzorów autorskich nad realizacjąrobót budowlanych w ramach inwestycji polegającej na: przebudowie i budowiedworców kolejowych Doliny Popradu, która obejmuje łącznie 16 lokalizacji.

Na wykonanie powyższych prac wybrany wykonawca będzie miał252 dni. O zamówienie mogą ubiegać się firmy, które w okresie ostatnich 5 latprzed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalnościjest krótszy ? w tym okresie, wykonały co najmniej 10 usług polegających nawykonaniu dokumentacji projektowych obejmujących swym zakresem projektybudowlane i wykonawcze w branżach: architektonicznej, konstrukcyjnej, wraz zniezbędnymi instalacjami dla budynków, o wartości nie mniejszej niż 150 000 PLNbrutto każda, w tym:

co najmniej 2 dokumentacje projektowe (PB + PW) dla budynkówużyteczności publicznej oraz co najmniej 2 dokumentacje projektowe (PB + PW)dla budynków objętych ochroną konserwatorską zgodnie z ustawą o ochronie zabytkówi opiece nad zabytkami.

Oferty można składać do 12 kwietnia 2017 roku. Kryteriawyboru ofert stanowią:

Cena ? 80%,

Doświadczenie projektanta branży architektonicznej ? 10%,

Gwarancja jakości opracowanej dokumentacji projektowej przezprojektanta branży architektonicznej ? 10%.

Jak wspomnieliśmy zamówienie obejmuje 16 lokalizacji. To:

1) Obiekty kubaturowe – budynki dworców podlegająceprzebudowie wraz z zagospodarowaniem terenu:

a) Dworzec kolejowy Stary Sącz

b) Dworzec kolejowy Barcice

c) Dworzec kolejowy Rytro

d) Dworzec kolejowy Piwniczna Zdrój

e) Dworzec kolejowy Piwniczna

f) Dworzec kolejowy Wierchomla Wielka

g) Dworzec kolejowy Żegiestów

h) Dworzec kolejowy Żegiestów Zdrój

2) Obiekty kubaturowe – budynki dworców podlegającerozbiórce istniejącego dworca i budowie nowego wraz z zagospodarowaniem terenu:

a) Dworzec kolejowy Młodów

b) Dworzec kolejowy Zubrzyk

3) Obiekty kubaturowe – lokalizacje z przeznaczeniem podbudowę nowego budynku dworca wraz z zagospodarowaniem terenu:

a) Dworzec kolejowy Nowy Sącz Biegonice

b) Dworzec kolejowy Łomnica Zdrój

c) Dworzec kolejowy Milik

4) Stacje kolejowe bez budynku dworca ? podlegające nowemuzagospodarowaniu terenu z małą architekturą:

a) Przystanek Andrzejówka

b) Przystanek Muszyna Zdrój

c) Przystanek Powroźnik.

Zakres prac na poszczególnych dworcach i przystankach jestnastępujący:

1. Stary Sącz – Planowana jest znaczna zmiana wygląduzewnętrznego obiektu, nawiązująca do architektury wcześniejszego dworca, któryuległ zniszczeniu lub do dworca kolejowego w Rytrze. W szczególności zmianieulegnie konstrukcja dachu (na dwuspadowy) oraz podział elewacji. Zmiana układuwejść do budynku i okien. W sposób nieznaczny zmieniona zostanie wysokośćobiektu, jego kubatura i powierzchnia zabudowy. Pomieszczenia w budynku dworcaczęściowo zmienią swoje przeznaczenie.

2. Barcice – Kompleksowa przebudowa istniejącego budynkudworca kolejowego.

3. Rytro – Kompleksowa przebudowa istniejącego budynkudworca kolejowego .

4. Młodów – Nowoprojektowany obiekt. Istniejący budynekdworca przeznaczony jest do wyburzenia w ramach inwestycji. Należy w ramachdokumentacji projektowej sporządzić projekt rozbiórki.

5. Piwniczna Zdrój – Kompleksowa przebudowa istniejącegobudynku dworca kolejowego.

6. Piwniczna – Kompleksowa przebudowa istniejącego budynkudworca kolejowego. W budynku, na pierwszym piętrze, obecnie znajdują się dwa lokalewynajmowane przez Gminę na cele mieszkalne. W dokumentacji projektowej należyuwzględnić zmiany sposobu użytkowania lokali na pierwszym piętrze budynkudworca ? obecnie lokale mieszkalnie.

7. Wierchomla Wielka – Kompleksowa przebudowa istniejącegobudynku dworca kolejowego .

8. Zubrzyk – Nowoprojektowany obiekt. Obecny budynek dworcanależy wyburzyć w ramach inwestycji. Należy sporządzić projekt rozbiórki.

9. Żegiestów – Kompleksowa przebudowa istniejącego budynkudworca kolejowego. Należy uwzględnić w dokumentacji projektowej zmiany sposobuużytkowania lokali na pierwszym piętrze budynku dworca ? obecnie lokalemieszkalnie.

10. Żegiestów Zdrój – Kompleksowa przebudowa istniejącegobudynku dworca kolejowego. W dokumentacji dotyczącej planowanej inwestycjinależy również uwzględnić projekt kompleksowej przebudowy znajdującego się wbezpośrednim sąsiedztwie dworca budynku mieszkalnego.

11. Milik – Nowoprojektowany obiekt.

12. Nowy Sącz Biegonice – Nowoprojektowany obiekt bezkonieczności wyburzenia istniejącego budynku dworca. W zakresie dozaprojektowania chodnik łączący nowy budynek dworca ze starym obiektem dworcowymoraz przejścia na peron.

13. Łomnica Zdrój – Nowoprojektowany obiekt. Na terenieobjętym inwestycją nie znajduje się żaden budynek dworcowy. Poprzedni obiektspłonął w czasie pożaru. Budynek dworca powinien zostać zaprojektowany w stylui proporcjach odpowiadających dawnemu obiektowi.

14. Andrzejówka – Zakres obejmuje jedynie zagospodarowanieterenu, bez budynku dworca, z uwzględnieniem infrastruktury do obsługirowerzystów.

15. Muszyna Zdrój – Zakres obejmuje jedynie zagospodarowanieterenu, bez budynku dworca, z uwzględnieniem infrastruktury do obsługirowerzystów.

16. Powroźnik Zakres obejmuje jedynie zagospodarowanieterenu, bez budynku dworca, z uwzględnieniem infrastruktury do obsługirowerzystów.


Komentarze