Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Flirty na 100%!

inforail
22.03.2017 20:32
0 Komentarzy

Stadler od 24 świadczymiesięcy usługę utrzymania pojadów typu FLIRT wyprodukowanych dla szwedzkiejspółki MTR Express. W tym czasie wskaźnik dostępności floty wynosiłnieprzerwanie 100 procent.

Dzięki temu przewoźnik może prowadzić maksymalnie efektywnądziałalność przewozową i zapewnia pasażerom na trasie pomiędzy Sztokholmem iGöteborgiem, komfortową, bezpieczną, bezproblemową podróż.

Stadler dostarcza pojazdy i świadczy usługi utrzymania flotydla spółki MTR Express – operatora usług kolejowych obsługującego połączeniapomiędzy Sztokholmem a Göteborgiem. Firma otrzymała zamówienie na dostawęsześciu pojazdów typu X74-Flirt i natychmiast uruchomiła ich produkcję. Już rokpóźniej pierwszy skład został dostarczony do klienta, a 21 marca 2015 r. na pokładzieczerwonego ekspresu powitano pierwszychpasażerów.

21 marca 2017 roku minęło dokładnie dwa lata od rozpoczęciaprzez firmę Stadler usługi utrzymania pojazdów MTR Express. W tym okresiewskaźnik dostępności floty wynosił nieprzerwanie 100proc. W praktyce oznaczato, że wszystkie dostarczone jednostki działały bez żadnych awariizakłócających ich planową eksploatację. Potwierdza to najwyższą jakość pojazdówStadlera oraz profesjonalizm i zaangażowanie zespołu utrzymania technicznego.

Przypomnijmy, że w Polsce eksploatowane są obecnie 54jednostki typu Flirt wyprodukowane w zakładzie w Siedlcach. Pojazdy jeżdżą wbarwach Kolei Mazowieckich, Kolei Śląskich, Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej orazPKP Intercity. Dostępność składów, których utrzymanie prowadzi spółka StadlerPolska, także jest bardzo wysoka ? na koniec IV kwartału 2016 roku w przypadkufloty ŁKA wskaźnik dostępności wyniósł 99 procent, zaś w przypadku floty PKPIntercity 98 procent.


Komentarze