Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Wałbrzych: Utrzymanie przystanków

przetargi
17.04.2020 16:25
0 Komentarzy

Gmina Wałbrzych – Zarząd Dróg

58-300 Wałbrzych

Matejki 1

Tel. 74 6414400, 6414408

Fax. 746 414 404

E-mail [email protected]

WWW https://bzp.uzp.gov.pl/ZP403/Preview/fa837af3-cc91-4711-8b35-ee74ee054eb3

Województwo dolnośląskie

Powiat wałbrzyski + Wałbrzych

Treść zamówienia Utrzymanie przystanków na terenie miasta Wałbrzycha oraz utrzymanie informacji pasażerskiej na przystankowych położonych na terenie gmin, z którymi Gmina Wałbrzych zawarła porozumienie o realizacji zadań w zakresie lokalnego transportu zbiorowego

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie przystanków na terenie miasta Wałbrzycha oraz utrzymanie informacji pasażerskiej na przystankowych położonych na terenie gmin, z którymi Gmina Wałbrzych zawarła porozumienie o realizacji zadań w zakresie lokalnego transportu zbiorowego Zakres rzeczowy: Gmina Wałbrzych: 294 przystanki, w tym 161 wiat, 204 kosze na odpady, 39 elektronicznych tablic informacji pasażerskiej, 103 podświetlane gabloty reklamowe oraz 47 podświetlonych gablot na rozkłady jazdy. Pozostałe gminy: 159 przystanków wyposażonych w tabliczki rozkładowe na terenie Gminy Szczawno-Zdrój, Gminy Jedlina-Zdrój, Gminy Głuszyca, Gminy Walim, Gminy Mieroszów, Gminy Boguszów-Gorce, Gminy Stare Bogaczowice. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia do zakresu usług świadczonych przez Wykonawcę w trakcie obowiązywania umowy w ramach wynagrodzenia ryczałtowego: – na terenie Gminy Wałbrzych: 5 dodatkowych przystanków, 10 wiat przystankowych, 10 koszy na odpady, 10 podświetlanych gablot reklamowych, – na terenie pozostałych gmin z którymi Gmina Wałbrzych zawarła porozumienie o realizacji zadań w zakresie lokalnego transportu zbiorowego (także gmin, z którymi porozumienie zostanie zawarte po podpisaniu umowy w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego):20 dodatkowych przystanków. 1. Zakres usług realizowanych przez Wykonawcę w ramach ryczałtu na terenie Gminy Wałbrzych obejmuje: 1. bieżącą kontrolę stanu technicznego konstrukcji i wyposażenia przystanków wraz ze wszystkimi elementami ich wyposażenia tj. oznakowanie pionowe i poziome, wiaty, ławki, tabliczki na rozkłady jazdy, gabloty reklamowe z oświetleniem, elektroniczne tablice informacji pasażerskiej, kosze na odpady, rozkłady jazdy, bariery drogowe z siedziskami, urządzenia oświetlenia wiat, 2. konserwację, naprawę i wymianę wszystkich elementów wyposażenia przystanków poprzez niezwłoczną likwidację stwierdzonych uszkodzeń i zniszczeń powstałych na skutek wandalizmu, kolizji drogowych, działania sił przyrody lub zużytych w sposób naturalny. Naprawa każdego siedziska bariery drogowej polega na: usunięciu pozostałych elementów poprzecznych siedziska, zeszlifowaniu pozostałości spawów oraz montażu nowych 6 poprzeczek wykonanych ze stali nierdzewnej o przekroju Ø 20 mm w barierce drogowej poprzez wywiercenie w niej otworów, zamontowanie poprzeczek i wykonanie spawów gwarantujących trwałe zamontowanie elementów siedziska, 3. konserwację, naprawę i wymianę oznakowania pionowego poprzez niezwłoczną likwidację stwierdzonych uszkodzeń i zniszczeń powstałych na skutek wandalizmu, kolizji drogowych, działania sił przyrody lub zużytych w sposób naturalny, 4. bieżące umieszczanie i ściąganie rozkładów jazdy, schematów, ogłoszeń oraz innych materiałów i informacji dostarczonych przez Zamawiającego, 5. bieżące usuwanie nielegalnych reklam i zmywanie malunków /graffiti/ z urządzeń infrastruktury przystankowej, bieżące usuwanie drobnych zabrudzeń wiaty, ławki, słupka, kosza, tablicy (nie wymagających mycia całej wiaty przystankowej), 6. ustawianie przystanków tymczasowych wraz z ich wyposażeniem /oznakowanie, kosz na odpady, tabliczka na rozkłady jazdy, rozkłady jazdy/, 7. serwis 39 sztuk tablic dynamicznej informacji pasażerskiej polegający na naprawie, czyszczeniu i konserwacji urządzeń, 8. wykonanie dodatkowego oświetlenia 4 wiat przystankowych 4 gablot na rozkłady jazdy wraz z podłączeniem do istniejącej instalacji elektrycznej; oświetlenie powinno być wykonane w technologii LED przy zastosowaniu modułów LED (po 7-8 modułów na jeden moduł wiaty) montowanych do konstrukcji dachu wiaty; pojedynczy moduł LED powinien posiadać moc min. 0,72 W, zastosowane powinny być moduły wodoodporne (klasa IP 68) o zimnej barwie światła (8000k); dodatkowo wiata powinna zostać wyposażona w odpowiedni zasilacz (klasa IP 67), 9. oznakowanie poziome przystanków w liczbie do 150 sztuk, znak P-17 linia przystankowa” wykonana powinna zostać z: – materiału cienkowarstwowego z dodatkiem mikrokulek szklanych odblaskowych, minimalna grubość oznakowania powinna wynosić 0,5 mm, w liczbie do 150 szt., oznakowanie ma być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz.U. Nr 170, poz. 1393 ze zm.). 10. montaż i demontaż koszy na odpady w liczbie do 10 sztuk /montaż do wiaty lub podłoża/, 11. demontaż, transport i złomowanie wiat przystankowych w liczbie do 5 sztuk, 12 czyszczenie i konserwacja elementów przystanków wykonanych ze stali nierdzewnej (elementów wiat i barierek drogowych z siedziskami), prace polegają na dwukrotnej (w trakcie trwania umowy) ręcznej lub mechanicznej renowacji, pielęgnacji i konserwacji elementów wykonanych ze stali nierdzewnej z zastosowaniem preparatów do stali szlachetnej zalecanych przez producenta wiat przystankowych, – w liczbie 20 przystanków z barierami drogowymi z siedziskami oraz 110 wiat przystankowych (jednorazowo), 13. mycie koszy na odpady (na przystankach bez wiat przystankowych), w liczbie do 50 szt. (jednorazowo), 14. zewnętrzne mycie punktów sprzedaży biletów położonych przy ul. Głównej i ul. Kasztelańskiej w Wałbrzychu, czterokrotnie w trakcie trwania umowy, mycie punku sprzedaży polega na ręcznym usunięciu różnego rodzaju zabrudzeń (pozostałości taśm, kleju itp.) oraz mechanicznym myciu powierzchni zewnętrznych obiektów łącznie z ręcznym myciem szyb oraz osuszeniu, 15. przeniesienie dwóch wiat przystankowych wraz z towarzyszącą infrastrukturą oraz odtworzeniem nawierzchni chodników, w nowe lokalizacje na terenie Gminy Wałbrzych, w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 16. renowacja ławek wiat przystankowych, polegająca na demontażu desek, w ich miejscu montażem nowych desek, oszlifowaniu i powtórnym dwukrotnym lakierowaniu lakierem bezbarwnym i ponownym montażu, w liczbie do 30 sztuk wiat przystankowych, 17. mycie infrastruktury przystankowej w liczbie 160 sztuk przystanków miesięcznie, tj. do 1920 sztuk w okresie obowiązywania umowy, w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego. Mycie przystanku polega na ręcznym usunięciu różnego rodzaju zabrudzeń (pozostałości taśm, kleju itp.) oraz mechanicznym myciu wszystkich urządzeń przystankowych: wiaty (wraz z czyszczeniem i myciem rynienek odpływowych), kosze, ławki, elektroniczne tablice informacji pasażerskiej (również wewnątrz), elektryczne tablice rozdzielcze – środkami chemicznymi odpowiednimi do rodzajów mytych urządzeń (bez dodatków chloru, soli, kwasów i wybielaczy) oraz ich osuszeniem, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia liczby przystanków do umycia w danym miesiącu – w tym przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do umycia większej liczby przystanków w kolejnych miesiącach, 18. utrzymanie czystości i porządku na przystankach komunikacji miejskiej: a. prace utrzymania czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych należy wykonywać na całej ich długości, wewnątrz wiaty oraz w obrębie do 3 m za przystankiem, jeśli warunki terenowe pozwalają na to oraz pół metra jezdni przylegającej do przystanku: b. na przystankach komunikacyjnych z zatoką: na całej długości zatoki i szerokości chodnika wraz z zatoką, c. na przystankach komunikacyjnych bez zatoki: na długości 7,5 m od słupka przystankowego w obu kierunkach i na całej szerokości chodnika wraz z jezdnią przyległą do krawężnika, d. na przystankach komunikacyjnych bez zatoki z oznakowaną linią P17: na całej długości linii i całej szerokości chodnika, e. prace z zakresu utrzymania czystości na pętli autobusowej, czyli terenu przeznaczonego do manewrowania autobusem oraz czasowego postoju, obejmuje także oczyszczanie pół metra jezdni przy krawężniku. f. zakres prac wykonywanych w ramach utrzymania czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych, w tym na pętlach autobusowych w dniach, w których nie występują opady śniegu lub gołoledź: – sprzątanie nawierzchni przystanku poprzez zbieranie śmieci i zamiatanie, – opróżnianie koszy na śmieci, – wykaszanie traw i chwastów, – odchwaszczanie. g. prace wykonywane w ramach utrzymania czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych, w tym na pętlach autobusowych w dniach, w których nie występują opady śniegu lub gołoledź, należy wykonywać od poniedziałku do niedzieli (7 dni w tygodniu), przy czym prace porządkowe należy zakończyć do godz. 6.00. h. zakres prac wykonywanych w ramach utrzymania czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych w tym na pętlach autobusowych w dniach, w których występują opady śniegu i po dniach w którym wystąpiły opady lub gołoledź: – odśnieżanie nawierzchni przystanków komunikacyjnych oraz usuwanie oblodzeń, – posypywanie nawierzchni przystanków komunikacyjnych materiałem szorstkim, – usuwanie nawisów śnieżnych i lodowych z infrastruktury przystankowej, – bieżące usuwanie zalegającego śniegu z dachów wiat przystankowych, – opróżnianie koszy na śmieci, – zbieranie śmieci. i. odśnieżanie polega na odgarnianie śniegu poza obręb przystanku i składowanie go w pryzmach w sposób nieutrudniający dostępu do przystanku i infrastruktury przystankowej oraz w sposób nieutrudniający wsiadanie i wysiadanie z autobusów, zabrania się zgarniania śniegu do zatoki autobusowej lub na jezdnię. j. prace wykonywane w ramach utrzymania czystości i porządku na przystankach komunikacyjnych, w tym na pętlach autobusowych w dniach, w których występują opady śniegu lub gołoledź, należy wykonywać codziennie (7 dni w tygodniu) wg schematu: k. likwidację śliskości nawierzchni i gołoledzi należy rozpocząć niezwłocznie po ich nastąpieniu, przy czym usunięcie skutków śliskości nawierzchni i gołoledzi należy zakończyć nie później niż 4 godziny od ich wystąpienia, l. odśnieżanie nawierzchni należy rozpocząć już w trakcie opadów w celu zapewnienia bezpiecznego wsiadania do i wysiadania z autobusów, przy czym odśnieżanie należy zakończyć nie później niż 8 godzin od zaprzestania opadów. Nie dopuszcza się odśnieżania do zatok przystankowych oraz na jezdnię oraz składowania śniegu pod tablicami dynamicznej informacji pasażerskiej oraz przy wiatach przystankowych. Zabrania się wykorzystywania tj. wkładania do koszy na odpady worków z wyjątkiem koszy na odpady zamontowanych na przystankach przy ul. Gagarina i Ratuszowej. 2. Zakres usług realizowanych przez Wykonawcę w ramach ryczałtu na terenie gmin ościennych obejmuje: 1. bieżącą kontrolę stanu technicznego oraz konserwację, naprawę i wymianę na nowe tabliczek przeznaczonych na rozkłady jazdy, 2. bieżące umieszczanie i ściąganie rozkładów jazdy oraz innych materiałów i informacji dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca we własnym zakresie zaopatruje się w materiały niezbędne do realizacji umowy. Wartość zakupionych materiałów przeznaczonych na naprawę i utrzymanie urządzeń przystankowych dla robót objętych ryczałtem nie może przekroczyć 36.000,00 zł brutto z VAT w okresie trwania umowy. Zamawiający wymaga w celu łatwiejszego kontaktu z Wykonawcą wyposażenia pracownika z nadzoru w telefon komórkowy i dostęp do poczty e-mail. Wykonawca ma obowiązek na bieżąco informować Zamawiającego o zmianach numeru telefonu lub adresu poczty elektronicznej. Wykonawca ma obowiązek zapewnienia dyżurów telefonicznych od godz. 6:00 do godz. 22:00 we wszystkie dni tygodnia, gwarantujących stały kontakt telefoniczny Wykonawcy z Zamawiającym oraz Strażą Miejską, Policją i Urzędem Miejskim w Wałbrzychu. Wykonawca ma obowiązek od godz. 6:00 do godz. 22:00 we wszystkie dni tygodnia (do 1 godziny od otrzymania zgłoszenia), do usuwania w trybie natychmiastowym zagrożeń spowodowanych uszkodzeniem wiat i innych urządzeń przystankowych na skutek kolizji drogowych, wandalizmu lub działania sił przyrody, mających bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo pasażerów oczekujących na przystanku – zgłoszonych telefonicznie przez Zamawiającego, Straż Miejską, Policję i Urząd Miejski – lub zabezpieczenie ich, w razie braku możliwości natychmiastowego usunięcia zagrożeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowa Specyfikacja Techniczna i wzór umowy.

Wynik przetargu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/04/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 702430.00 Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:

liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1

liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0

liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0

liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 860940.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem 860940.00

Oferta z najwyższą ceną/kosztem 860940.00

Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

CPV 50000000-5: Usługi naprawcze i konserwacyjne

63712100-4: Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych

45233290-8: Instalowanie znaków drogowych

45233221-4: Malowanie nawierzchi

90600000-3: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

90610000-6: Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9: Usługi odśnieżania

90630000-2: Usługi usuwania oblodzeń

Osoba do kontaktu Gmina Wałbrzych – Zarząd Dróg

ul. Matejki 1

58-300 Wałbrzych

Miejsce i termin składania ofert Gmina Wałbrzych – Zarząd Dróg

58-300 Wałbrzych

Matejki 1

Sposób składania ofert

Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji Gmina Wałbrzych – Zarząd Dróg

58-300 Wałbrzych

Matejki 1

Termin związania ofertą

Składanie ofert wariantowych/częściowych

Data dodania 2020-04-16

Komentarze