Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

PKP Intercity zmodernizują 10 lokomotyw (aktualizacja)

inforail
12.04.2017 07:01
0 Komentarzy

PKP Intercity ogłosiłyprzetarg na wykonanie naprawy okresowej na 4-tym poziomie utrzymania wraz zmodernizacją 10 lokomotyw elektrycznych serii EU/EP07.

Na realizację prac będzie 8 miesięcy.Oferty można składać do 22 maja 2017 roku. Kryteria wyboru są następujące:

Termin wykonania naprawy wraz z modernizacją każdej zlokomotyw – Waga: 20

Gwarancja – Waga: 10

Cena – Waga: 70.

O zamówienie może ubiegać się wykonawca, który w okresieostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzonej działalności jest krótszy ? w tym okresie, należycie wykonałdostawę (dostawy) lub naprawę (naprawy) nie mniej niż 4 pojazdów kolejowych znapędem elektrycznym.

Zakres prac jest następujący:

1) Montaż ergonomicznego fotela po stronie maszynisty wdwóch kabinach lokomotywy z zapewnieniem pełnego zakresu regulacji foteli,

2) montaż izolacji cieplnej i akustycznej dwóch kabinlokomotywy,

3) zamontowanie klimatyzatorów (schładzanie powietrza) w dwóchkabinach lokomotywy,

4) wymiana szyb czołowych w dwóch kabinach lokomotywy naszyby klejone z ogrzewaniem

elektrycznym i wyprowadzeniem przewodów elektrycznych nakostkę zaciskową – jeżeli

zamontowane są szyby bez ogrzewania,

5) montaż rolet przeciwsłonecznych na szybach czołowych i bocznychw dwóch kabinach lokomotywy,

6) zainstalowanie elektronicznego stabilizatora napięciaszybkościomierza nowego typu,

7) zastosowanie nowego generatora SHP,

8) zainstalowanie elektronicznych stabilizatorów napięciaobwodu czuwaka aktywnego,

9) zastosowanie elektronicznego regulatora temperatury kabinmaszynisty,

10) wymiana tradycyjnych projektorów czołowych na projektoryhalogenowe,

11) obrócenie boczników silników trakcyjnych o 180 stopni(wyjście przewodów zasilających skierowane w dół),

12) dokonanie zabudowy drugiego kanału pneumatyczny RadioStop (wydzielenie w osobny kanał Radio Stop),

13) wymiana wszelkich elementów i urządzenia lokomotywy, wktórych budowie stosowane są materiały zawierające azbest, na elementy iurządzenia pozbawione jego obecności,

14) rozdzielenie obwodów ogrzewania tj. wtyków i gniazd wgprojektu „PKP Intercity” S.A.,

15) zabudowanie wycieraczki szyb czołowych prawej i lewej(nad górną krawędzią szyby) z napędem elektrycznym i spryskiwaczami szyb,sterowane jednym włącznikiem i regulatorem elektronicznym umieszczonym poprawej stronie pulpitu maszynisty,

16) zabudowanie nowych radiotelefonów cyfrowe umożliwiającełączność w systemie GSM-R/VHF.

To w ramach zamówienia podstawowego. W opcji przewoźnik możeskorzystać z:

1) zamontowania prędkościomierzy elektronicznych i

2) zabudowy układu smarowania obrzeży kół.


Komentarze