Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

przetargi
24.12.2020 09:38
0 Komentarzy

Przetargi
Branża Transport:
autobusy, busy, przewoźnicy (osobowy)
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora Gmina Prudnik
48-200 Prudnik
ul. Kościuszki 3
Tel. 774 066 200
Fax. 774 066 228
E-mail [email protected]
WWW bip.prudnik.pl
Województwo opolskie
Powiat prudnicki
Treść zamówienia Przewóz pasażerów w komunikacji miejskiej.

Oryginalna treść ogłoszenia
Opis zamówienia Przedmiotem zamówienia jest a) wykonywanie przewozów pasażerów na linii komunikacji miejskiej na terenie miasta Prudnika w okresie 01.01.2021r. – 25.06.2021r., 01.09.2021r. – 31.12.2021r. do zgodnie z rozkładem jazdy, który stanowi załącznik nr 6 do siwz. b) Wykonywanie przewozów pasażerów na linii komunikacji miejskiej na terenie miasta Prudnika w dniu 1 listopada zgodnie z rozkładem jazdy, który stanowi załącznik nr 8 do siwz c) Wykonywanie przewozów pasażerów na liniach komunikacji miejskiej na terenie miasta Prudnika w okresie od 26.06.2021r. – 31.08.2021r. zgodnie z rozkładem jazdy, który stanowi załącznik nr 7 do siwz. „Numer referencyjny:I-II.271.28.2020
Specyfikacja www.bip.prudnik.pl
LINK do SIWZ http://bip.prudnik.pl
CPV 60112000-6 [1]: Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
Wymagania III.3)WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Wykonawcy winni posiadać uprawnienia do wykonywania krajowego transportu drogowego osób autobusami. Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: a) Wykonawcy winni posiadać doświadczenie wyrażające się tym, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonali lub wykonują należycie przez okres co najmniej jednego roku minimum jedną usługę transportu drogowego zbiorowego osób autobusami. Usługi nadal wykonywane będą zaliczane tylko w części już wykonanej. b) Wykonawcy winni dysponować na czas realizacji zamówienia co najmniej trzema autobusami niskopodłogowymi do przewozu osób w komunikacji miejskiej, dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz osób o ograniczonej zdolności ruchowej, nie starszymi niż 10 letnie. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania krajowego transportu drogowego osób autobusami, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje. 2. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagany zakres informacji zawartych w wykazie określa Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – wzór stanowi załącznik nr 4a do SIWZ. III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6) Ponadto do oferty należy dołączyć: a) pisemne zobowiązanie do udostępnienia doświadczenia, zdolności zawodowej lub finansowej (jeżeli dotyczy), b) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wadium Nie
Osoba do kontaktu Gmina Prudnik
ul. Kościuszki 3
48-200 Prudnik
Wymagany termin realizacji zamówienia Okres w miesiącach 12
Okres w dniach
Data rozpoczęcia
Data zakończenia
Miejsce i termin składania ofert Gmina Prudnik
48-200 Prudnik
ul. Kościuszki 3, 12:00

2020-12-28
Sposób składania ofert
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji

Termin związania ofertą okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie Kryteria Znaczenie Cena 60,00 Czas podstawienia autobusu zastępczego 40,00
Uwagi Adres:Urząd Miejski w Prudniku ul. Kościuszki 3, 48-200 Prudnik, sekretariat – pok. 102Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:Data: 28.12.2020godzina: 12:00III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6)Ponadto do oferty należy dołączyć: a) pisemne zobowiązanie do udostępnienia doświadczenia, zdolności zawodowej lub finansowej (jeżeli dotyczy), b) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Data dodania 2020-12-22

Komentarze