Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Jeżowe: Zakup autobusu

przetargi
28.08.2021 14:47
0 Komentarzy

gure class=”wp-block-table”>

Przetargi
Branża Samochody ciężarowe:
      autobusy
Forma przetargu nieograniczony
Dane organizatora URZĄD GMINY JEŻOWE
37-430 JEŻOWE
136A
Tel. 15 879 43 04
Fax. 15 879 43 42
E-mail [email protected]
WWW www.jezowe.pl
Województwo podkarpackie
Powiat Nisko
Treść zamówienia Zakup autobusu na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Gminie Jeżowe Zadanie dofinansowane ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III ”

Oryginalna treść ogłoszenia

Opis zamówienia Zakup autobusu na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Gminie Jeżowe Zadanie dofinansowane ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III ”Samochód musi spełniać warunki zawarte w następujących aktach prawnych: a) Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2020.110 ze zm.) b) Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 marca 2013 r. w sprawie homologacji pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich wyposażenia lub części (t.j. Dz.U. 2015.1475). c) Wykonawca zobowiązany jest posiadać serwis, na oferowany samochód Parametry techniczne samochodu: – Autobus o pojemności standardowej minimum 24 miejsca siedzące dla pasażerów + 1 kierowca, siedzenia w układzie 2 osoby po prawej i dwie osoby po lewej stronie. Dodatkowo wymagane jest aby w autobusie występowały min. 3 miejsca uchylne dla pasażerów w obniżonej części autobusu – Liczba miejsc stojących min. 6 – Autobus przystosowany do przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim – W przypadku przewożenia osoby na wózku inwalidzkim liczba miejsc stojących nie może się zmniejszyć o więcej niż 3 osoby przy zachowaniu niezmiennej liczby miejsc siedzących – zestaw do mocowania osoby na wózku inwalidzkim – wysokość przedziału pasażerskiego min. 1,95 m – rok produkcji nie straszy niż 2021 r, autobus fabrycznie nowy, nigdy nie rejestrowany, maksymalny przebieg 1000 km – konstrukcja ramy nadwozia ze stali odpornej na korozję (wg PN-EN 10088) – Konstrukcja nadwozia wykonana z aluminium lub stali nierdzewnej – Poszycie autobusu wykonane z elementów aluminiowych i/lub tworzywa sztucznego – Silnik spełniający normę czystości spalin EURO 6 o pojemności skokowej od 2800 cm3 do 3000 cm3 – Moc silnika min. 180 KM (kryterium punktowane) – Rozstaw osi nie większy niż 4,8 m – Długość autobusu nie większa niż 9 m – Silnik zasilany olejem napędowym – Skrzynia biegów automatyczna, minimum 6 biegowa + bieg wsteczny – Dodatkowe ogrzewanie niezależne od pracy silnika tzw. Webasto – Klimatyzacja kierowcy – Klimatyzacja z indywidualnymi nawiewami w przestrzeni pasażerskiej – Układ kierowniczy ze wspomaganiem – Kolumna kierownicza regulowana w dwóch płaszczyznach – Siedzenie kierowcy resorowane z podłokietnikiem – Siedzenia pasażerów klasy turystycznej z uchyłem i przesuwem, wyposażone w 3 punktowe pasy bezpieczeństwa (kolorystyka siedzeń do uzgodnienia z Zamawiającym w terminie 30 dni od zawarcia Umowy) – Siedzenia pasażerów w układzie dwa po lewej i dwa po prawej stronie – układ drzwi 1-2 – Drzwi przednie pojedyńcze automatycznie otwierane przez kierowcę z obniżonym, podświetlonym stopniem wejściowym – Drzwi tylne dwuskrzydłowe o szerokości 1200 mm do przedziału z wózkiem inwalidzkim, poręcze ułatwiające wchodzenie – Autobus niskowejściowy w świetle tylnych drzwi – rampa najazdowa o nośności min. 300 kg – półka z oświetleniem w przedziale pasażerskim z jednej strony pojazdu – Zasłonki w przedziale pasażerskim – Wieszaki na odzież pasażerów – Oświetlenie dzienne i noce wnętrza pojazdu – Izolacja termiczna i wygłuszenie wnętrza pojazdu – Płaty ścian bocznych i sufitu tapicerowane (ich kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym w terminie 30 dni od zawarcia Umowy) – Okna boczne wykonane z szyb pojedynczych wklejanych do nadwozia – Radioodtwarzacz – Immobiliser – Tachograf cyfrowy- Bliźniacze koła tylnej osi – Pojazd na oponach wielosezonowych – Zawieszenie mechaniczne lub pneumatyczne osi przedniej – Zawieszenie pneumatyczne osi tylnej – Hamulce tarczowe, hydrauliczne dwuobwodowe, system ABS, ASR, ESP – Retarder (kryterium punktowane) – Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne – Pełnowymiarowe koło zapasowe z zestawem narzędzi i podnośnikiem – Atestowane 2 gaśnice mocowane wewnątrz pojazdu (zgodnie z obowiązującymi przepisami), ostrzegawczy trójkąt odblaskowy, apteczka autobusowa z wyposażeniem zgodnym z obowiązującymi przepisami, młotki bezpieczeństwa – Autobus w kolorze białym ZP.271.16. 2021
Specyfikacja https://tender-attachments.com/cgi-bin/gd_tai.cgi?action=5&id=miniportal.uzp.gov.pl_1628834303921
LINK do SIWZ http://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/a60cfad7-9408-4d10-8a2a-2f969e1ac1b5
CPV 34.12.10.00
Wymagania 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone podstawie art. 112 ustawy Pzp dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 1 1086) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 1 1086) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie (Załącznik Nr 2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków. 3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się zamówienie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
Wadium 0.00
Osoba do kontaktu Gmina Jeżowe, ul. Jeżowe 136A, 37-430, Jeżowe, woj. podkarpackie, państwo PL, tel. 158794304, e-mail [email protected]
Adres strony internetowej (URL): jezowe.pl
Wymagany termin realizacji zamówienia do 2021-11-15
Miejsce i termin składania ofert

2021-08-26

Sposób składania ofert Wykonawca składa ofertę wraz z załączonymi dokumentami i oświadczeniami składa za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/). Godzina: 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert/licytacji
Termin związania ofertą 30 dni
Składanie ofert wariantowych/częściowych oferty wariantowe: NIE
oferty częściowe: NIE
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie 1 cena 60
2 moc silnika 20
3 retarder 20
Uwagi 2021/BZP 00147717/01 Ogłoszenie nr 2021/BZP 00147717 z dnia 2021-08-12

Dostawy
Zakup autobusu na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej
w Gminie Jeżowe

Zadanie dofinansowane ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III ”
SEKCJA I – ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jeżowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409413
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jeżowe 136A
1.5.2.) Miejscowość: Jeżowe
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-430
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 – Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 158794304
1.5.8.) Numer faksu: 158794342
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: jezowe.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny – jednostka sektora finansów publicznych – jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup autobusu na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej
w Gminie Jeżowe

Zadanie dofinansowane ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f093d52-fb6f-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147717
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009088/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup autobusu na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Gminie Jeżowe

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie dofinansowane ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III ”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.jezowe.biuletyn.net
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami – adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP dostępnej pod adresem: /Jezowe2/SkrytkaESP, E-mail:
[email protected]
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy
usług administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta – katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Jeżowe,
Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się skontaktować telefonicznie pod numerem 798 559 338 lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: [email protected]
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Nr ref. postępowania ZP.271.16.2021 Zakup autobusu na potrzeby Dziennego Domu Pomocy Społecznej
w Gminie Jeżowe
Zadanie dofinansowane ze środków PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III ”

odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych;
− prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych

Podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.16. 2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 406504,06 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Samochód musi spełniać warunki zawarte w następujących aktach prawnych:
a) Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2020.110 ze zm.)
b) Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25
marca 2013 r. w sprawie homologacji pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich
wyposażenia lub części (t.j. Dz.U. 2015.1475).
c) Wykonawca zobowiązany jest posiadać serwis, na oferowany samochód

Parametry techniczne samochodu:

– Autobus o pojemności standardowej minimum 24 miejsca siedzące dla pasażerów + 1 kierowca,
siedzenia w układzie 2 osoby po prawej i dwie osoby po lewej stronie.
Dodatkowo wymagane jest aby w autobusie występowały min. 3 miejsca uchylne dla pasażerów w
obniżonej części autobusu
– Liczba miejsc stojących min. 6
– Autobus przystosowany do przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim
– W przypadku przewożenia osoby na wózku inwalidzkim liczba miejsc stojących nie może się
zmniejszyć o więcej niż 3 osoby przy zachowaniu niezmiennej liczby miejsc siedzących
– zestaw do mocowania osoby na wózku inwalidzkim
– wysokość przedziału pasażerskiego min. 1,95 m
– rok produkcji nie straszy niż 2021 r, autobus fabrycznie nowy, nigdy nie rejestrowany, maksymalny
przebieg 1000 km
– konstrukcja ramy nadwozia ze stali odpornej na korozję (wg PN-EN 10088)
– Konstrukcja nadwozia wykonana z aluminium lub stali nierdzewnej
– Poszycie autobusu wykonane z elementów aluminiowych i/lub tworzywa sztucznego
– Silnik spełniający normę czystości spalin EURO 6 o pojemności skokowej od 2800 cm3 do 3000
cm3
– Moc silnika min. 180 KM (kryterium punktowane)
– Rozstaw osi nie większy niż 4,8 m
– Długość autobusu nie większa niż 9 m
– Silnik zasilany olejem napędowym
– Skrzynia biegów automatyczna, minimum 6 biegowa + bieg wsteczny
– Dodatkowe ogrzewanie niezależne od pracy silnika tzw. Webasto
– Klimatyzacja kierowcy
– Klimatyzacja z indywidualnymi nawiewami w przestrzeni pasażerskiej
– Układ kierowniczy ze wspomaganiem
– Kolumna kierownicza regulowana w dwóch płaszczyznach
– Siedzenie kierowcy resorowane z podłokietnikiem
– Siedzenia pasażerów klasy turystycznej z uchyłem i przesuwem, wyposażone w 3 punktowe pasy
bezpieczeństwa (kolorystyka siedzeń do uzgodnienia z Zamawiającym w terminie 30 dni od
zawarcia Umowy)
– Siedzenia pasażerów w układzie dwa po lewej i dwa po prawej stronie
– układ drzwi 1-2
– Drzwi przednie pojedyńcze automatycznie otwierane przez kierowcę z obniżonym, podświetlonym
stopniem wejściowym
– Drzwi tylne dwuskrzydłowe o szerokości 1200 mm do przedziału z wózkiem inwalidzkim, poręcze
ułatwiające wchodzenie
– Autobus niskowejściowy w świetle tylnych drzwi
– rampa najazdowa o nośności min. 300 kg
– półka z oświetleniem w przedziale pasażerskim z jednej strony pojazdu
– Zasłonki w przedziale pasażerskim
– Wieszaki na odzież pasażerów
– Oświetlenie dzienne i noce wnętrza pojazdu
– Izolacja termiczna i wygłuszenie wnętrza pojazdu
– Płaty ścian bocznych i sufitu tapicerowane (ich kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym w
terminie 30 dni od zawarcia Umowy)
– Okna boczne wykonane z szyb pojedynczych wklejanych do nadwozia
– Radioodtwarzacz
– Immobiliser
– Tachograf cyfrowy- Bliźniacze koła tylnej osi
– Pojazd na oponach wielosezonowych
– Zawieszenie mechaniczne lub pneumatyczne osi przedniej
– Zawieszenie pneumatyczne osi tylnej
– Hamulce tarczowe, hydrauliczne dwuobwodowe, system ABS, ASR, ESP
– Retarder (kryterium punktowane)
– Elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne
– Pełnowymiarowe koło zapasowe z zestawem narzędzi i podnośnikiem
– Atestowane 2 gaśnice mocowane wewnątrz pojazdu (zgodnie z obowiązującymi przepisami),
ostrzegawczy trójkąt odblaskowy, apteczka autobusowa z wyposażeniem zgodnym z
obowiązującymi przepisami, młotki bezpieczeństwa
– Autobus w kolorze białym

4.2.6.) Główny kod CPV: 34121000-1 – Autobusy iautokary
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wybór oferty w postepowaniu dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów (nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
1) Cena – 60 %
2) Moc silnika 20 %
3) Retarder 20 %
2. Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium cena zostanie zastosowany następujący wzór
P – liczba punktów przyznanych wykonawcy za cenę:

najniższa zaoferowana cena
P = ———————————– x 100 pkt x 60%
cena oferty badanej
Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium Moc silnika
– poniżej 200 KM – 0%
– 200 KM i więcej – 20%
Przy obliczaniu liczby punktów w kryterium Retarder
– autobus posiada retarder – 20%
– autobus nie posiada retardera – 0%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Moc silnika
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Retarder
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V – KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
zasadach określonych w SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone
podstawie art. 112 ustawy Pzp dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 1 1086) z innym wykonawcą, który
złożył odrębną ofertę w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 1 1086) z innym wykonawcą, który
złożył odrębną ofertę w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI – WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku winni
ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie
(Załącznik Nr 2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków.
3) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się zamówienie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII – PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z załączonymi dokumentami i oświadczeniami składa za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/).
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-26 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE 1. Zamawiający zawiera umowę̨ w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577
Pzp, w terminie nie krótszym niż̇ 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze
najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej albo 10 dni, jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
3. Zamawiający może zawrzeć́ umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem
terminu, o którym mowa w ust. 1, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia złożono tylko
jedną ofertę̨ . Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostanie
poinformowany przez Zamawiającego o miejscu i terminie podpisania umowy.
4. Wykonawca, o którym mowa w ust. 1, ma obowiązek zawrzeć umowę w sprawie zamówienia
na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią
Załącznik Nr 3 do SWZ. Umowa zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty.
5. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w
przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę
regulującą współpracę tych Wykonawców.
6. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się̨ od
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający może dokonać́ ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców albo unieważnić 2021-08-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu – Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy – Dostawy

Numer informacji: 2021-BZP-00147717-01

Data dodania 2021-08-13

Komentarze