Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

FlixMobility uruchamia usługę FlixCar we Francji

infotrans
18.12.2019 07:15
0 Komentarzy

FlixMobility uruchamiausługę carpoolingu o nazwie FlixCar. Pierwszym krajem, w którym pasażerowiemogą skorzystać z nowego produktu jest Francja. Usługa jest bezpłatna iuzupełni siatkę połączeń autobusowych FlixBusa.

FlixCar daje możliwość łączenia kierowców i pasażerów,którzy podróżują tą samą trasą. Podobnie jak FlixTrain, FlixCar zostaniezintegrowany z ekosystemem FlixMobility. Usługa jest całkowicie darmowa dlaużytkowników zarówno dla kierowcy, jak i pasażera. FlixCar nie wymaga prowizjiod swoich użytkowników, a płatność dokonywana jest bezpośrednio międzypasażerem a kierowcą. Ponadto rejestracja na platformie jest niezwykle prosta –wystarczą zaledwie 3 kliknięcia, aby rozpocząć wyszukiwanie przejazdu.Użytkownicy korzystający z carpoolingu za pośrednictwem innych serwisów mogąprzenieść swoje wcześniejsze doświadczenia i oceny na stronę FlixCar, dostępnejpod adresem www.flixcar.fr.

Platforma mobilności

FlixCar ma być przede wszystkim uzupełnieniem autobusowejsiatki połączeń, która łączy obecnie ponad 2500 destynacji w 30 krajach.

Dzięki nowej usłudzenasi pasażerowie będą mogli łączyć przejazdy autobusem z usługą carpoolingu dlapierwszej i ostatniej mili, zwłaszcza w przypadku miejscowości, które sąobecnie trudne lub niemożliwe do osiągnięcia za pomocą innych środkówkomunikacji publicznej lub które dysponują mniejszą liczbą połączeń –komentuje Michał Leman, dyrektor zarządzający w Polsce i na Ukrainie. Chcemy, aby FlixBus był rozumiany nie tylkojako autobus, ale jako platforma mobilności – dodaje.

Podróż autobusem dalekobieżnym oraz korzystanie z przejazdówwspółdzielonych należą do jednych z najbardziej przyjaznych środowisku środkówtransportu. Ich ślad węglowy jest około 3 razy niższy niż w przypadkuprywatnych przejazdów samochodem osobowym, którymi średnio podróżuje 1,5 osoby.


Komentarze