Na czas budowy linii tramwajowej centrum Olsztyna zamknięte dla aut
infotrans
14.03.2015 14:48
0 Komentarzy
style=text-align: justify;”>Od 8 marca centrum Olsztyna jest zamknięte dla kierowców prywatnych aut. Władze miasta wprowadzają nową organizację ruchu w niedzielę licząc na to, że kierowcy się z nią zapoznają i w poniedziałek pójdzie im łatwiej. Kierowcy mówią o „drogowym Armagedonie”.
Od 8 marca po centrum Olsztyna, ulicach: Piłsudskiego, Kościuszki i 11 Listopada będą mogły jeździć tylko autobusy miejskiej komunikacji, taksówki i służby ratownicze. Kierowcy prywatnych aut będą musieli jeździć objazdami wytyczonymi przez wąskie, często jednokierunkowe dotąd, ulice.
W związku z tym w lokalnych mediach i portalach społecznościowych kierowcy wieszczą „drogowy Armagedon”. Tym bardziej, że nie wprowadzono żadnych zmian w kursowaniu miejskiej komunikacji, ani też nie obniżono cen biletów, by zachęcić kierowców do jazdy autobusami.
Zamknięcie dla ruchu centrum Olsztyna wiąże się z budową w mieście linii tramwajowych. Budowa już trwa w południowych dzielnicach miasta i okolicach dworca PKP i PKS (ruch jest tam znacznie utrudniony, a miejscami niemożliwy już od kilku tygodni). W ocenie władz miasta roboty w centrum Olsztyna powinny się zakończyć na przełomie lata i jesieni.
Pierwotnie władze miasta chciały zamknąć ruch w centrum już tydzień wcześniej, ale przełożono tę decyzję o tydzień z powodu protestów kierowców i przedsiębiorców, którzy mają firmy przy zamykanych ulicach.
Informacje o nowej organizacji ruchu w centrum Olsztyna można znaleźć m.in. na stronie internetowej bezpieczny.olsztyn.eu.
Wartość wszystkich inwestycji związanych z modernizacją transportu w Olszynie wyceniono wstępnie na 105 mln euro. Projekt ten oprócz budowy linii tramwajowych i zakupu taboru przewiduje zbudowanie nowej ulicy i wprowadzenie inteligentnego zarządzania ruchem drogowym.
style=”text-align: center;”>„
Od 8 marca po centrum Olsztyna, ulicach: Piłsudskiego, Kościuszki i 11 Listopada będą mogły jeździć tylko autobusy miejskiej komunikacji, taksówki i służby ratownicze. Kierowcy prywatnych aut będą musieli jeździć objazdami wytyczonymi przez wąskie, często jednokierunkowe dotąd, ulice.
W związku z tym w lokalnych mediach i portalach społecznościowych kierowcy wieszczą „drogowy Armagedon”. Tym bardziej, że nie wprowadzono żadnych zmian w kursowaniu miejskiej komunikacji, ani też nie obniżono cen biletów, by zachęcić kierowców do jazdy autobusami.
Zamknięcie dla ruchu centrum Olsztyna wiąże się z budową w mieście linii tramwajowych. Budowa już trwa w południowych dzielnicach miasta i okolicach dworca PKP i PKS (ruch jest tam znacznie utrudniony, a miejscami niemożliwy już od kilku tygodni). W ocenie władz miasta roboty w centrum Olsztyna powinny się zakończyć na przełomie lata i jesieni.
Pierwotnie władze miasta chciały zamknąć ruch w centrum już tydzień wcześniej, ale przełożono tę decyzję o tydzień z powodu protestów kierowców i przedsiębiorców, którzy mają firmy przy zamykanych ulicach.
Informacje o nowej organizacji ruchu w centrum Olsztyna można znaleźć m.in. na stronie internetowej bezpieczny.olsztyn.eu.
Wartość wszystkich inwestycji związanych z modernizacją transportu w Olszynie wyceniono wstępnie na 105 mln euro. Projekt ten oprócz budowy linii tramwajowych i zakupu taboru przewiduje zbudowanie nowej ulicy i wprowadzenie inteligentnego zarządzania ruchem drogowym.
style=”text-align: center;”>„
Zostało jeszcze 90% artykułu.
Aby czytać dalej, dołącz do subskrybentów TransInfo.pl już teraz!
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Masz już subskrypcję?
Więcej z Działu Kontrakty
Więcej z Działu Pasażer
Wrocławski transport publiczny na Wielkanoc 2024
Pasażerza darmo
29.03.2024
Poznański transport publiczny na Wielkanoc 2024: W mieście i poza miastem
Pasażerza darmo
28.03.2024
Warszawa wprowadzi darmową komunikację miejską. Na Wybory 2024
Pasażerza darmo
27.03.2024
Wybory 2024: Białystok uchwalił bezpłatną komunikację
Pasażerza darmo
26.03.2024
Gdańsk: Nowa linia nocna i bezpłatna komunikacja wyborcza. 7 kwietnia
Pasażerza darmo
24.03.2024
Kraków wzmocni komunikację miejską przed Wielkanocą. Plus nowa linia 108
Pasażerza darmo
20.03.2024
Dzisiaj protest rolników w Wielkopolsce. ZTM Poznań ostrzega
Pasażerza darmo
11.03.2024
Więcej z Działu Prawo
Do 25 marca można złożyć wniosek o bezpłatny transport na Wybory 2024
Prawoza darmo
25.03.2024
Więcej z Działu Przewoźnicy
Poznańska komunikacja miejska i podmiejska na Feriach 2024
Przewoźnicyza darmo
10.02.2024
MPK Kraków żegna emerytów. 52 w 2023 roku
Przewoźnicyza darmo
01.12.2023
Lubelska komunikacja wróciła z Wakacji 2023: Sprawdzamy zmiany
Przewoźnicyza darmo
05.09.2023
Rzeszowska komunikacja wraca z Wakacji 2023: Ze zintegrowanym biletem
Przewoźnicyza darmo
04.09.2023
Koniec wakacji dla gorzowskiej komunikacji miejskiej
Przewoźnicyza darmo
03.09.2023
Wrocławska komunikacja wraca z Wakacji 2023: 3 września
Przewoźnicyza darmo
01.09.2023
Szczecińska komunikacja wraca z Wakacji 2023: Są plusy i minusy
Przewoźnicyza darmo
01.09.2023
Łódzka komunikacja wraca z Wakacji 2023: Nowe rozkłady
Przewoźnicyza darmo
31.08.2023
Świnoujskie autobusy z nowym rozkładem jazdy. Od 1 września
Przewoźnicyza darmo
29.08.2023
Więcej z Działu Producenci
Enika i Medha łączą siły
26.01.2024
Nowe produkty GMV zaprezentowane na IT Trans ’22
Producenciza darmo
24.05.2022
Komentarze