Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Konkurs na materiały promujące DTP

infotrans
17.07.2015 21:57
0 Komentarzy

MZA Warszawa ogłosiło konkurs na projekt graficzny kampanii promującej Dni Transportu Publicznego finalizujące stołeczne obchody Europejskiego Tygodnia Zrównoważonego Transportu 19-20 września 2015.

Głównym założeniem projektu jest kształtowanie proekologicznych wzorców zachowań komunikacyjnych, poprzez: popularyzację przyjaznego środowisku transportu publicznego, maksymalizację zaangażowania mieszkańców w działania na rzecz poprawy jakości życia w mieście, nakłaniającego do korzystania z alternatywnych od samochodów osobowych środków transportu (autobusy, tramwaje, metro, rowery) warunkującego zmniejszenie poziomu hałasu, zanieczyszczenia powietrza, etc.

MZA liczą na projekt, który uchwyci przewodni cel kampanii, zachęcając nie tylko do uczestnictwa w tegorocznych obchodach DTP, ale również do zmiany nawyków komunikacyjnych. Organizatorzy oczekują symbolicznego odzwierciedlenia zmian następujących w miejskiej komunikacji publicznej, gdzie ekologia jest tożsama z nowoczesnością, komfortem i wysoką jakością usług w transporcie zbiorowym.

Zapewniono swobodę w projektowaniu. Jedną z propozycji hasła jest Poczuj miętę do komunikacji”.

Poprzedni konkurs na materiały promujące DTP 2014: http://corton.pl/konkurs/2372-materialy-promujace-dni-transportu-publicznego

wydarzenie na facebooku:

http://on.fb.me/1GU7RB7

https://www.facebook.com/mza.warszawa

Przykładowe informacje z roku 2014

http://www.ztm.waw.pl/informacje.php?i=935&c=98&l=1

http://www.warszawa.pl/miasto/dni-transportu-publicznego-2014-juz-w-ten-weekend/

http://www.warszawa.pl/miasto/dni-transportu-publicznego-2014-relacja/

Od zwycięzcy konkursu organizatorzy oczekują dostosowania materiałów do następujących nośników:

– ekrany LCD systemu UrbanINFO.tV, TW i SKM (1280*610px i 1280*576)

– plakaty 30cm/90cm

– fullback (dwa rodzaje pojazdów)

– burty tramwajów

– przystanki autobusowe i tramwajowe

– ulotki A5

Projekt powinien zawierać panel lub belkę w której zostaną umieszczone logotypy współorganizatorów wydarzenia . Data zakończenia konkursu: 24.07.2015 23:59

Uczestnik, którego praca została wybrana przez Organizatora jako zwycięska dostarcza:  wypełnione i podpisane Oświadczenie Uczestnika, oryginalne pliki źródłowe, pliki JPG, GIF lub PNG, inne pliki uwzględnione w opisie

Przeniesienie własności i praw autorskich następuje z chwilą otrzymania nagrody przez Uczestnika, którego praca została wybrana przez Organizatora jako zwycięska.

Konkurs jest organizowany zgodnie z aktualnym Regulaminem Organizacji Konkursów za pośrednictwem Corton.

Komentarze