Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Ponad 16,6 tys. Biletów Seniora

infotrans
10.12.2015 20:24
0 Komentarzy

Bardzo dużym zainteresowaniem cieszy się Bilet Senioraobowiązujący w taryfie biletowej poznańskiego Zarządu Transportu Miejskiego od 1 listopada2015r. Pasażerowie kupili już ponad 16,6 tys. tego niezwykle atrakcyjnegocenowo biletu (sprzedaż jest prowadzona od 2 października 2015r.).

Bilet Seniora to atrakcyjny bilet okresowy dla osób, któreukończyły 65 lat a jeszcze nie ukończyły 70. roku życia, zamieszkałych wPoznaniu i gminach objętych porozumieniami międzygminnymi. Obecnie są to gminy:Czerwonak, Dopiewo, Komorniki, Kórnik, Luboń, Mosina, Murowana Goślina,Pobiedziska, Puszczykowo, Rokietnica, Suchy Las, Swarzędz, Szamotuły.Przypominamy, że od ukończenia 70. roku życia podróżowanie komunikacją zbiorowąjest bezpłatne.

Bilet Seniora kosztuje 50 zł, obowiązuje 366 dni, w strefietaryfowej A.

Celem wprowadzenia Biletu Seniora było nie tylkozaoferowanie nowej oferty obecnym klientom i zachęcenie do częstszegokorzystania z transportu publicznego, ale także pozyskanie nowych pasażerów, aw efekcie wzrost liczby osób korzystających z komunikacji zbiorowej. Dlategoprzeprowadziliśmy kampanię informacyjną promującą Bilet Seniora. Informacje onowym produkcie w taryfie przekazywano m.in.: na stronach internetowych ZTM iPEKA, w punkach informacyjnych PEKA, w Punktach Obsługi Klienta ZTM, za pomocąplatformy Poznań Kontakt oraz w mediach. ZTM przeprowadził również bezpośredniąakcję informacyjną ? ulotkową.

Nowa oferta okazała się dużym sukcesem. Do 9 grudnia 2015 r.pasażerowie kupili już ponad 16,6 tys. Biletów Seniora. Szczegóły w prezentacji.

Od 13 października do 27 listopada we wszystkich PunktachObsługi Klienta ZTM były przeprowadzane ankiety wśród klientów kupujących BiletSeniora. Łącznie zebrano 3326 ankiet. Z badań wynika, że 86 proc. nabywców toosoby dotychczas korzystające z transportu zbiorowego, natomiast 14 proc. tonowi klienci. Spośród ankietowanych korzystających z komunikacji publicznej, aż62 proc. zadeklarowało, że wcześniej opłacali przejazdy za pomocą jednorazowychbiletów papierowych, 18 proc. za pośrednictwem tPortmonetki, a 20 proc. w innysposób, np. poprzez zakup biletów okresowych.

Ankietowani o Bilecie Seniora najczęściej dowiadywali się z:

prasy (27 proc.),

od rodziny lubznajomych (23 proc.),

z radia lub telewizji (17 proc.),

z Internetu (10 proc.),

w Punktach Obsługi Klienta ZTM (10 proc.),

z infolinii Poznań Kontakt (0,5 proc.),

w inny sposób, np. na festynach z Punktów InformacyjnychPEKA (12,5 proc.).


Komentarze