Do zobaczenia w podróży [FILM]
Jak wynika z danych Europejskiego Centrum Konsumenckiego, aż50 proc. skarg konsumenckich w Polsce dotyczy jakości usług w transporcie.Prawa podróżnych są jednym z priorytetów w działalności UTK, dlatego Urządrozpoczął drugą edycję kampanii informującej o sześciu podstawowych z nich.
W pierwszej kampanii w 2013 roku wykorzystano plakaty, wktórych role pasażerów odegrały zwierzęta. Można je było oglądać na stacjachkolejowych w całej Polsce.
W drugiej edycji umieszczone na plakatach zwierzęta ożywająw animowanych filmach. W ten sposób pokazane są kłopotliwe sytuacje, z którymistykają się na co dzień pasażerowie kolei. Każda historia posiada swój morał, alektor podpowiada, co w danym przypadku można zrobić, by uniknąć przykrychzdarzeń. Twórcy kampanii starali się, aby informacje te były przekazane z humorem, w przystępnejformie. Kreskówki mają być wyświetlane na ekranach reklamowych wybranychdworców – trwają na ten temat rozmowy z zarządcami stacji.
We wrześniu pojawiłsię pierwszy film. Co miesiąc dodawany jest kolejny. Można je zobaczyć poniżej.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze