Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Trzech producentów w dalszej grze o pociągi dla Łotwy. Dwaj z Polski

inforail
31.07.2020 08:45
0 Komentarzy

Łotewskie kolejePasažieru vilciens oceniając wnioski kandydatów chcących zrealizować dostawę pociągówspalinowych, stwierdziła, że ​​trzech na pięciu z nich spełnia wszystkiekryteria wyboru określone w regulaminie.

Tym samym zostali oni zaproszeni do składania ofert wdrugiej turze negocjacji.

W sumie pięciu kandydatów wyraziło zainteresowanie udziałemw zakupie ośmiu nowych pociągów spalinowych. To: Construcciones y Auxiliar deFerrocarriles S.A., Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A., Stadler Polska Sp. zo.o., Метровагонмаш АО i Spółka Kryukovsky Railway Car Construction.

Kryteria określone w regulaminie wyboru spełnia trzechproducentów: Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles, Pojazdy Szynowe PESABydgoszcz i Stadler Polska. Otrzymają oni zaproszenie zawierające równieżspecyfikację techniczną. Będzie to okazja do opracowania i złożenia ofert wdrugiej turze procedury negocjacyjnej. Z kolei oferta najkorzystniejszaekonomicznie zostanie wybrana spośród otrzymanych ofert zgodnie z wymogami określonymiw regulaminie.

W przypadku zakupu pociągów JSC „Pasažieru vilciens” wybrałametodę negocjacji, wyjaśniając, że umożliwia ona klientowi ustalenienajlepszych możliwych warunków zamówienia i zakup produktu ponajkorzystniejszej ekonomicznie cenie. JSC „Pasažieru vilciens” planuje zawrzećumowę w sprawie zamówienia do 31 grudnia 2020 r.

Komentarze