Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Skanska przebuduje Basztową i Dunajewskiego

przetargi
28.07.2015 13:04
0 Komentarzy

Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie i SKANSKASA podpisali umowę na przebudowę ciągu ulic Dunajewskiego, Basztowa w Krakowiewraz z przebudową torowiska tramwajowego, odwodnieniem, oświetleniem iprzebudową kolidującej infrastruktury technicznej. Przedmiotem zamówienia jestrobota budowlana polegająca na przebudowie ciągu ulic Dunajewskiego, Basztowa wKrakowie wraz z przebudową torowiska tramwajowego, odwodnieniem, oświetleniem iprzebudową kolidującej infrastruktury technicznej.

Zakres robót obejmuje: przebudowę torowiska tramwajowego,przebudowę jezdni, chodników, bezpieczników, zjazdów, peronów tramwajowo -autobusowych, skrzyżowań, sieci trakcyjnej, sieci oświetlenia ulicznego, siecikanalizacji deszczowej, przebudowę sieci gazowej, budowę przyłączy gazowych wul. Dunajewskiego, Basztowej, Łobzowskiej, Asnyka w Krakowie.

Wykonawca robótprzekaże do wykorzystania firmie prowadzącej bieżące utrzymanie ulic naprzedmiotowym terenie tj. RDM Śródmieście Sp. z o. o. (z siedzibą przy ul. NadStrugą 7a w Krakowie) pełnowartościowe materiały (krawężniki kamienne, kostkębetonową typu /Babilon/, kostkę betonową typu /stare miasto/) pochodzące zrozbiórki ulic Dunajewskiego i Basztowa. e) W celu ujednolicenia konstrukcjinawierzchni w odniesieniu do realizowanych odcinków przebudowy torowiska wKrakowie wprowadza się korektę konstrukcji nawierzchni drogowej i torowej wzakresie wzmocnienia podłoża polegającej na:

– przełożeniu w-wy kruszywa naturalnego stabilizowanegocementem o Rm = 2,5 – 5 MPa gr. 20 cm na spód konstrukcji z jednoczesnympogrubieniem jej do gr. 25 cm i rezygnacją z ułożenia geotkaniny separacyjnofiltrującej i jednej w-wy georusztu trójosiowego.

– wykonaniu w-wy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 15 cmprzykrytej georusztem trójosiowym jako następnej w-wy wzmocnienia podłożagruntowego. Pozostałe w-wy konstrukcji nawierzchni należy wykonać zgodnie z dokumentacjąprojektową.

Dodatkowo w celu uniknięcia przemakania podłoża Wykonawcapowinien ująć w kosztach realizacji obustronny drenaż ? 100 odwadniający napoziomie stabilizacji mający przejęcie wody z powierzchni dna koryta iwprowadzenie jej do wpustów ulicznych.

Szacunkowa ilość około 1100 mb drenażu. Jednocześnierezygnuje się ze względów wykonawczych z wykonywania w konstrukcji torowiskaw-wy wyrównawczej z betonu asfaltowego gr. 2,5 cm – należy pogrubić o 2,5 cmpodbudowę z betonu C 30/37 z dodatkiem włókien polipropylenowych (w/w podbudowabędzie miała grubość docelową 22,5 cm). Wprowadza się również dla podbudowybetonowych zmianę parametrów nasiąkliwości betonu z 4% do < 5%.

W związku z wprowadzeniem zmian należy w przedmiarzezmniejszyć ilość robót ziemnych z uwagi na różnicę w grubości konstrukcjisięgającą 20 cm.

Termin wykonania zamówienia: do dnia 30.11.2015 roku, w tymdo dnia 31.10.2015 r. (przywrócenie ruchu tramwajowego i autobusowego wraz zperonami).

Za ww. prace SKANSKA dostanie 11856473,19 zł. W przetargustartowało 7 oferentów.

Komentarze