Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Poznań: Regulacja Noteci

przetargi
30.07.2015 15:37
0 Komentarzy

Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej informuje o rozstrzygnięciu przetargu na regulacja Noteci na odcinku Pakość – Łabiszyn z uwzględnieniem jezior Mielno i Sadłogoszcz – etap III oraz Przystań Żeglarska przy stanicy Neptun w Barcinie w ramach umowy z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, – zadanie nr 2 pn.: Przystań Żeglarska przy stanicy Neptun w Barcinie – Gmina Barcin. ZADANIE 1 – Regulacja Noteci na odcinku Pakość – Łabiszyn z uwzględnieniem jezior Mielno i Sadłogoszcz – etap III.
Przedmiotowe zadanie realizowane będzie na podstawie dokumentacji projektowej, która swoim zakresem obejmuje prace o charakterze remontowo – odtworzeniowym i umocnieniowym na odcinku od śluzy w Pakości w km. 80+940 rzeki Noteci do śluzy w Łabiszynie w km 116+080. Prace przeprowadzone zostaną zgodnie z dokumentacją opracowaną przez Biuro Studiów i Projektów Budownictwa Wodnego Hydroprojekt; 60-783 Poznań, ul. Grunwaldzka 21.

Zakres robót Inwestor prowadzi prace etapowo. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania III etapu prac na odcinku od km 98+730 do km 92+500, w którym przewidziana została realizacja następujących robót: 1) Roboty przygotowawcze: – liniowe roboty pomiarowe na odcinku ok. 3,5 km, – wykonanie sondowań wstępnych i sporządzenie przekrojów porównawczych celem określenia stref pogłębiania do założonej rzędnej (zaleganie osadów zmienia się w czasie i jest uzależnione od wielkości przepływu w rzece Noteci), – mechaniczne ścięcie i transport drzew przeznaczonych do wycinki, – wykoszenie i wygrabienie trzcin oraz porostów, z transportem wodnym i lądowym. 2) Roboty pogłębiarskie: – wydobycie urobku z dna rzeki koparką na pontonie z odkładem urobku na brzegu; – wydobycie urobku z dna rzeki koparką na pontonie z transportem urobku drogą wodną (szalanda); – wydobycie urobku z dna rzeki refulerem z transportem rurociągami w miejsce odkładu; – wykonanie sondowań kontrolnych celem sprawdzenia wykonania założonych rzędnych. 3) Zagospodarowanie złóż: – przygotowanie składowisk refulatu; – rozplantowanie refulatu do wymaganej grubości; – obsianie urobku. 4) Umocnienia skarpowe brzegów : – ręczne plantowanie skarp i korony nasypów, – wykonanie umocnień skarp – umocnienie typu 1 – ułożenie geowłókniny na przygotowanych skarpach z obsiewem mieszanką traw; – wykonanie umocnień skarp – umocnienie typu 2 – materace siatkowo – kamienne gr. 17 cm na geowłókninie; – wykonanie remontu umocnień brzegowych na łącznej długości 760 mb w postaci palisady z kołków drewnianych zakończonej oczepem Żelbetowym (kontynuacja i zakończenie elementu częściowo wykonanego w etapie II w 2014 roku). Zalecane wykonanie poprzez prefabrykację oczepu. Powyższa czynność zostanie poprzedzona rozbiórką starej palisady. – humusowanie i obsianie skarp trawą, – uporządkowanie terenu robót. (Remont umocnień na odcinku od km 99+515 do km 98+840).

Możliwy termin rozpoczęcia robót: 1 sierpnia 2015 r. Termin rozpoczęcia robót wynika z Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia wydanej przez Burmistrza Barcina. Wymagany termin wykonania zamówienia: do 15 listopada 2015 r. Powyższy termin wykonania jest nieprzekraczalnym terminem dokonania odbioru końcowego zamówienia
W przetargu złożono łącznie 8 ofert (oferta z najniższą ceną: 1897800,84 oferta z najwyższą ceną: 4774489,75). Najkorzystniejszą ofertę przedstawiła firma Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe EUROTOPA, ul Karola Miarki 1, Kędzierzyn Koźle, opolskie z ceną  1897800,84 PLN.

Komentarze