Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Wirusowe odwołania lotów w Katowicach : Ryanair i Wizz Air

infoair
11.03.2020 08:30
0 Komentarzy

W związku z wirusem Covid-19, linie lotnicze takie jak: Ryanair i Wizz Air częściowo odwołały swoje połączenia z KTW.

Ryanair

W odpowiedzi na decyzję rządu Włoch o zablokowaniumożliwości podróżowania w całym kraju w związku z wirusem Covid-19, Wodpowiedzi na decyzję rządu Włoch o zablokowaniu możliwości podróżowania wcałym kraju w związku z wirusem Covid-19, Ryanair ogłosił zawieszeniewszystkich lotów międzynarodowych z oraz do Włoch od 13 marca do 8 kwietniawłącznie. W przypadku Katowice Airport obostrzenia dotyczą następujących tras:

▪ Mediolan-Bergamo

▪ Bolonia

▪ Brindisi

▪ Katania

Wszyscy pasażerowie, których loty nie odbędą się otrzymalitaką informację. Pasażerowie, którzy przebywają we Włoszech i chcą wrócić, mogąbezpłatnie zmienić datę wylotu i lecieć najpóźniej w piątek 13 marca. Pozostalipasażerowie mogą otrzymać zwrot kosztów lub punkty Travel Credit na podróżRyanairem w ciągu najbliższych 12 miesięcy.

Wizz Air

Z kolei Wizz Air ogłosił, że od 10 marca do 3 kwietnia br.zawiesza wszystkie loty do Włoch z powodu kwarantanny obowiązującej w całymkraju, którą wprowadził włoski rząd w celu opanowania epidemii koronawirusa. Wprzypadku KTW dotyczy to połączeń Wizz Air do Bergamo, Katanii i Rzymu.

Od 12 marca br. Wizz Air zawiesza także połączenia do TelAwiwu, w tym m.in. z KTW, ze względu na ogłoszenie przez izraelski rząd14-dniowej kwarantanny dla wszystkich pasażerów przylatujących do Izraela.

Rezerwacje, których dotyczą powyższe informacje, zostanąautomatycznie zmienione na połączenie na innej trasie w możliwie najbliższymterminie, o czym pasażerowie będą automatycznie informowani. Klienci, którzydokonali rezerwacji bezpośrednio na stronie wizzair.com lub za pośrednictwemaplikacji otrzymają powiadomienie pocztą elektroniczną, w którym zaoferowanazostanie im bezpłatna zmiana rezerwacji, pełny zwrot kosztów lub zwrot 120%pierwotnej wartości rezerwacji na konto Wizz Air. Pasażerowie mogą wybrać jednąspośród powyższych możliwości klikając w link w wiadomości e-mail, a następniewskazując najlepszą dla siebie opcję poprzez samoobsługową platformę.

Uwaga! Przewoźnik może informować tylko tych pasażerów, którzydokonali rezerwacji przez stronę wizzair.com lub aplikację mobilną. Pasażerowie,którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem agencji/biura podróży – włącznie zinternetowymi biurami podróży – powinni skontaktować się z firmą, w którejwykupili bilety.

Komentarze