PesaSUNDECK-i muszą się rozjeździć
W sobotę pisaliśmy o pierwszym kursie Dragona dla Krakowa.Tego samego dnia pojechał też nowy Słoneczny, do Gdyni. Oba połączenia sąobsługiwane zestawami push&pull Bombardiera. Przy tej okazji nie mogłozabraknąć pytania o podobne składy, jakie dla Kolei Mazowieckich dostarczaPESA. SUNDECK-i muszą się rozjeździć ? mówi Dariusz Grajda, członek Zarząduprzewoźnika. Na razie nie przewidujemy skierowania ich do obsługi połączeń doKrakowa i Gdyni ? dodaje. Gdzie zatem pojedziemy nowymi nabytkami KoleiMazowieckich? Odpowiedź jest prosta. Na wszystkich ?piętrusowych? trasach,oprócz dwóch wspomnianych wcześniej. A zatem do Płocka, Działdowa czy Radomia.
Na marginesie warto dodać, że rozjeżdżanie nowych jednostekjuż się rozpoczęło. Po zakończeniu odbiorów części z nich przewoźnik prowadzijazdy testowe bez pasażerów. To podobna praktyka jak w przypadku Dartów PKPIntercity.
PesaSUNDECK-i są jednostkami prototypowymi ? mówi DariuszGrajda. Musimy się ich nauczyć, zanim zaczniemy wozić pasażerów ? dodaje. Pierwsipodróżni pojadą nimi w styczniu przyszłego roku.
„
Dla indywidualnych czytelników za 15 zł rocznie, a dla firm od 99 zł rocznie! Sprawdź naszą ofertę:
-
Subskrypcja na 12 m-cy
1 adres e-mail – prywatny15.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
1 adres e-mail – firmowy99.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 5 firmowych adresów e-mail495.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
do 10 adresów e-mail990.00 zł przez 1 rok -
Subskrypcja biznes na 12 m-cy
bez żadnych limitów!1,990.00 zł przez 1 rok
Komentarze