Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

91% lotów Ryanair punktualnych

infoair
16.03.2015 11:28
0 Komentarzy

Ryan

air ogłosił swoje statystyki za luty, które potwierdzają, że linia jest liderem w Europie, pod względem obsługi klienta:91% z ponad 34 000 lotów wylądowało punktualnieMniej niż 1 skarga na 1 000 pasażerówMniej niż 1 skarga dotycząca bagażu na 1 000 pasażerówOdpowiedź na ponad 99% wszystkich skarg w ciągu 7 dni Katarzyna Gaborec-McEvoy z linii lotniczej air powiedziała: “air przewiózł w lutym 5,4 mln pasażerów. 91% lotów (z ponad 34 000) odbyło się na czas, jako że nieustannie realizujemy program poprawy obsługi klienta. Wszyscy nasi klienci mogą zabrać drugą mniejszą torbę podręczną na pokład, dokonać szybszej rezerwacji biletu oraz zarejestrować swoje dane na naszej łatwiejszej w obsłudze stronie internetowej i używając naszej nowej aplikacji mobilnej. Pasażerowie mogą używać mobilnych kart pokładowych, jak również korzystać ze swoich urządzeń elektronicznych podczas całego lotu. Ponadto wprowadziliśmy numerowane miejsca i tzw. „ciche loty”, a wszystkie te zmiany oznaczają, że air dostarcza swoim klientom na każdym z naszych rynków dużo więcej, niż tylko niskie ceny.”Luty20142015Loty na czas 91%91%Skargi (na 1 000 pasażerów)0.570.61Skargi dotyczące bagażu (na 1 000 pasażerów)0.360.52Odpowiedzi na skargi w ciągu 7 dni99%99%

Komentarze