Witamy na stronie Transinfo.pl Nie widzisz tego artykułu, bo blokujesz reklamy, korzystając z Adblocka. Oto co możesz zrobić: Wypróbuj subskrypcję TransInfo.pl (już od 15 zł za rok), która ograniczy Ci reklamy i nie zobaczysz tego komunikatu Już subskrybujesz TransInfo.pl? Zaloguj się

Lyft: 250 tys. pasażerów firmy zrezygnowało z własnego samochodu w 2017 r.

infotrans
17.01.2018 12:05
0 Komentarzy

Według raportu firmyLyft, 250 tys. jej pasażerów zrezygnowało w ubiegłym roku z używania własnegosamochodu. Lyft poinformował, że w 2017 r. wykonał ponad 375,5 mln przejazdów,co stanowi 130 proc. wzrost rok do roku – podał serwis TechCrunch.

Lyft w 2017 obsłużył ponad 23 mln indywidualnych pasażerów,a z konkurencyjną wobec Ubera platformą współpracuje już 1,4 mln kierowców. Too 100 proc. więcej, niż w roku 2016.

Udostępniony przez firmę raport pokazuje na mocny wpływdziałalności Lyfta na tendencję do rezygnacji z posiadania samochodówosobowych. W 2017 roku, jak twierdzi firma, niemal 250 tys. pasażerów Lyftazrezygnowało z używania własnego auta dzięki dostępności oferowanych usług.

Połowa przebadanych przez konkurenta Ubera pasażerówpowiedziała, że ze względu na dostępność Lyfta rzadziej korzysta z własnegoauta. Z kolei zdaniem jednej czwartej klientów firmy, posiadanie własnegosamochodu całkowicie straciło na znaczeniu.

Raport Lyfta wskazuje również na wzrost pozytywnegonastawienia względem pojazdów autonomicznych. 83 proc. klientów firmyskorzystałoby z usług dostarczanych za pomocą aut samojezdnych tak szybko, jaktylko będą one dostępne.

Najbardziej zajętym dniem w ciągu roku dla Lyfta byławigilia Bożego Narodzenia, kiedy to w ciągu jednego dnia firma wykonała ponad 2mln usług przewozów.

Kierowcy Lyfta na całym świecie w 2017 roku zarobili łącznąsumę 3,6 mld dolarów.


Komentarze